Putside Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Asså mcdonalds gör mig äcklad, skitiga lokaler, asfet mat, och tjockisar som sitter och gluffsar i sig mer å mer. Urgh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Tycker att det är kundernas fel att över huvudtaget äta på Mc Donalds, har ni frågat Ronald McDonald om det var meningen med födelsedags-party på Mc Donalds? Svar : Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Skyll inte på McDonalds. Ingen tvingar någon att äta där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Men varför måste det finnas skitaffärer som McDonalds? Kan det inte finnas liknande affärer med nyttig mat. Det skulle vara jättebra. Klart jag skyller på McDonalds dem affärerna finns överallt i USA. Det är en stor anledning till att många är överviktiga i USA. Det finns för många snabbmatsaffärer i USA. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Ja det är klart att man får skylla sig själv om man röker för mycket eller äter för mycket skräpmat, men samtidigt hade det funnits mindre saker som lockade hade vi fått en värld med mindre fetma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Ska börja med det om jag börjar få sug efter det... Super Size Me borde visas på någon lektion redan i 5/6:an i skolan. Ungar fattar ju inte vad som har inträffat. En dag smala en annan nästan tjock... >: Håller med dig Presentation..!!! Att man ska visa den filmen i 5:an eller 6:an.De tre tjockaste i min klass är liksom tjejer. Tjejer brukar ju vara smalare än killar. Eller vad tycker ni..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Äter själv inte så mycket skräpmat. Tror tyvärr att fetma och beroende av skräpmat kommer att öka... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Amerikanerna förstås sig inte på mat, de tror att McDonalds är vanlig mat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Skyll inte på McDonalds. Ingen tvingar någon att äta där. ja, och man ska ju inte äta där så mycket som han gjorde på filmen. kanske ibland går man till McDonalds men då är det ingen som tvingar dig att äta där 5 måltid om dagen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Skit I McDonalads, en promenad kan göra mer gott än en jogging tur, tro mig inte men det är sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Men varför måste det finnas skitaffärer som McDonalds? Kan det inte finnas liknande affärer med nyttig mat. Det skulle vara jättebra. Klart jag skyller på McDonalds dem affärerna finns överallt i USA. Det är en stor anledning till att många är överviktiga i USA. Det finns för många snabbmatsaffärer i USA. =( Alla har ju rätt att göra vad det vill. Det är som att fråga, varför finns det cigaretter. De är båda självklara. Jag älskar McDonalds, klart de ska vara kvar. Dessutom är det väldigt många som gillar deras mat. Ingen tvingar någon att äta där. Det är frivilling, alltså får de skylla sig själv om de mår dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 På sätt och vis håller jag med dig, Xade. Alla kan själva välja om de vill eller inte vill äta där. Men å andra sidan är vissa mer deprimerade än andra och har därmed lättare att börja tröstäta, och när Mcdonalds har det utbud de har så kan folk enkelt börja äta där, och sen är de "fast". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.