Hoppa till innehåll

Super Size Me.


lundquist
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 183
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Men varför måste det finnas skitaffärer som McDonalds? Kan det inte finnas liknande affärer med nyttig mat. Det skulle vara jättebra. Klart jag skyller på McDonalds dem affärerna finns överallt i USA. Det är en stor anledning till att många är överviktiga i USA. Det finns för många snabbmatsaffärer i USA.

 

=(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska börja med det om jag börjar få sug efter det...

 

Super Size Me borde visas på någon lektion redan i 5/6:an i skolan. Ungar fattar ju inte vad som har inträffat. En dag smala en annan nästan tjock... >:

 

Håller med dig Presentation..!!! Att man ska visa den filmen i 5:an eller 6:an.

De tre tjockaste i min klass är liksom tjejer.

Tjejer brukar ju vara smalare än killar.

Eller vad tycker ni..??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Hulk746

Skyll inte på McDonalds. Ingen tvingar någon att äta där.

 

ja, och man ska ju inte äta där så mycket som han gjorde på filmen.

 

kanske ibland går man till McDonalds men då är det ingen som tvingar dig att äta där 5 måltid om dagen...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men varför måste det finnas skitaffärer som McDonalds? Kan det inte finnas liknande affärer med nyttig mat. Det skulle vara jättebra. Klart jag skyller på McDonalds dem affärerna finns överallt i USA. Det är en stor anledning till att många är överviktiga i USA. Det finns för många snabbmatsaffärer i USA.

 

=(

 

Alla har ju rätt att göra vad det vill. Det är som att fråga, varför finns det cigaretter. De är båda självklara. Jag älskar McDonalds, klart de ska vara kvar. Dessutom är det väldigt många som gillar deras mat.

 

Ingen tvingar någon att äta där. Det är frivilling, alltså får de skylla sig själv om de mår dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På sätt och vis håller jag med dig, Xade. Alla kan själva välja om de vill eller inte vill äta där. Men å andra sidan är vissa mer deprimerade än andra och har därmed lättare att börja tröstäta, och när Mcdonalds har det utbud de har så kan folk enkelt börja äta där, och sen är de "fast".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...