Hoppa till innehåll

Super Size Me.

lundquist

Rekommendera inlägg

• Svar 183
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Perisoreus

Grönsaker borde vara ett obligatoriskt tillägg i varje mål man köper från snabbmatsrestauranger.

Måste bara säga: de bästa hamburgarna finns till salu hos norrländska Frasses. :cool:

Redigerat av Perisoreus
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vem bryr sig vad som händer? Är det gott så är det! McDonalds 4 ever!

Skulle du kunna säga varför du tycker att McDonald's är bäst, förutom att det är gott ?

Eftersom jag håller med att det är gott, men onyttigt.

Men ifall man nu inte kan laga mat hemma eller har tid, och McDonald's är den närmaste snabbmat resturangen, varför tar man inte det nyttiga då?, som t.ex sallad och liknande.

Blir man inte mätt, då kan man ta fiskburgare, kanske inte så nyttigt eftersom det är från McDonald's, men åtminstone nyttigare än hamburgare och sånt...

Super Size Me överdrev lite, tycker jag, enligt mina " beräkningar " då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lol ?

Innehåller den också socker ??

För vadå, så att man ska på alla sätt försöka göra dem mer sugna på socker så att dem kommer tillbaks till McDonald's och köper samma sak igen för att man ska tillfredställa sitt sockerbehov ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns knappt någon nyttig mat på McDonalds enligt den här dokumäntären. Tror det var fyra saker om jag minns rätt som var nyttiga. Det roliga var att de sakerna som man trodde var nyttiga (sallad) inte var speciellt nyttigt. Som kola king säger det intressanta är att även grönsakerna innehåller socker.

Köp fryst husmanskost om ni inte orkar laga mat... :wink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...