Hoppa till innehåll

Resident Evil 4


Th3 Sh@dow
 Dela

Rekommendera inlägg

Visst får du tycka att det är tråkigt men det finns folk som tycker att det är ett av dom bästa spelen som har gjorts. Och det tycker jag.

Och jag undrar för jag vill gärna se dom där kläderna i filmerna också. Det ser väldigt konstigt ut. Först springer man omkring med Special Outfit och sen kommer en film och då har man dom vanliga kläderna. Inte så snyggt. Men frågade en kille igår. Han sa att Special Outfits bara visas i endel klipp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Visst får du tycka att det är tråkigt men det finns folk som tycker att det är ett av dom bästa spelen som har gjorts. Och det tycker jag.

Och jag undrar för jag vill gärna se dom där kläderna i filmerna också. Det ser väldigt konstigt ut. Först springer man omkring med Special Outfit och sen kommer en film och då har man dom vanliga kläderna. Inte så snyggt. Men frågade en kille igår. Han sa att Special Outfits bara visas i endel klipp.

 

Jag håller fullständigt med dej! Jag älskar resident evil 4, det är mitt favorit spel :)

Och jag stör mej ochså på att dom inte har special kläderna. Men jag brukar endå bara ta dom normala kläderna, dom är snygga när man har skyddsvästen på sej...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man får special kläderna om man klarar ut spelet en gång + man får också unlimited bazzoka

 

ps: mitt favo vapen är mathilda när den är fullt trimmad

 

 

 

 

________________________________________________

 

Resident Evil äger ska köpa Resident Evil zero

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet om att man får Special Outfit och Unlimited RPG när man klarar ut spelet. För jag har själv klarat det 7 gånger.

 

Matilda är bra men jag ska börja köra med en annan pistol. Har hört att den är bättre.

 

Det är orginal vapnet ( det man börjar med ). När man har full uppgradering i det så är det typ 5 gånger större chans att det blir ett så kallat headshot.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har kört på Easy ( för skojs skull ) och klarat det typ 7 gånger. Så jag har börjat köra på Normal nu.

 

Aha jag har klarat på easy 17 gånger och jag tror att det var 6 gånger på normal och en gång på proof (hard) Jag dog prick 100 gånger :cool:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 10 månader senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...