MysticGohan Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Jodå, jag har habbo. Spelar såklart inte längre. Heter Naztiq, hycklat till mig mycket möbler. Nu vet jag vem som har hycklat mig <_< Jag brukade också hyckla folk... Du me! :angry: Ditt eget fel om du blir lurad Haha jag vet.. förlorade över 6000 riktiga kronor på den skitspelet. Hade 3 acc, pouya blev hackad, den andra blev portad för ingenting.. Den tredje.. Wtf portad för hyckleri. Vah? jag hade inte hycklat folk, sen orkade jag inte med de där spelet endå. Skaffade cs och började spela i 2 år :) Samma skit, ja köpte nåra hundar o katter och tom krokodiler.. Nåra veckor senare när ja loggade in så va dom borta. asså mitt lösenord var det svåraste.. Ingen kan det, de är 0 på miljonen att du har rätt. Habbo tog dom säkert. Mitt lösen var TYP såhär 863y42h2 Ungefär en sån kod liksom. Men BTW!: Sen blev jag portad till 2012 för att ja hade hycklat. Ja hycklar inte, ja har ett liv. -.- ---------- Kommer ihåg att ja va fett sur då. va 9år <_< Antingen var det en keylogger, eller så slarvade Habbo bort ditt konto Har aldrig blivit bannad för att hyckla, är du säker på att det var därför? var inne på habbo förut och då lagga det så mycket så min data hängde sig men det kanske är som ni säger att jag bör skaffa en Grymmare dataHur mycket RAM har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 (redigerat) :huh: Vad står Ram på datorn då?? Redigerat 23 December 2009 av Eminem4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 :huh: Vad står Ram på datorn då??Högerklicka på "den här datorn" och ta sen "egenskaper" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 :huh: Vad står Ram på datorn då??Högerklicka på "den här datorn" och ta sen "egenskaper" ok detta är mitt ram minne intel® Pentium® 4 CPU 1.80 GHz 1.79 GHz 256 MB Of Ram Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 :huh: Vad står Ram på datorn då?? Högerklicka på "den här datorn" och ta sen "egenskaper" ok detta är mitt ram minne intel® Pentium® 4 CPU 1.80 GHz 1.79 GHz 256 MB Of Ram Funderat på att köpa nytt? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 :huh: Vad står Ram på datorn då?? Högerklicka på "den här datorn" och ta sen "egenskaper" ok detta är mitt ram minne intel® Pentium® 4 CPU 1.80 GHz 1.79 GHz 256 MB Of Ram Funderat på att köpa nytt? :S japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NOTI Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 om nån inte spelar längre kan jag få nåns konto då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Jag fast lirar inte det och kommer inte ge mitt konto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 var inne på habbo förut och då lagga det så mycket så min data hängde sig men det kanske är som ni säger att jag bör skaffa en Grymmare dataHur mycket RAM har du? Ja, ja är säker på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Någon gick säkert in på ditt konto, snodde dina saker och försökte hyckla någon annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Någon gick säkert in på ditt konto, snodde dina saker och försökte hyckla någon annan.Läste du inte förut? Ja hade ett lösenord som var som de här: 4ugk48j49 Ingen kan kommit på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Jag heter 1xon1. Jag har runt 78 hc dagar kvar men använer inte mitt konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.