WiFiGamer Skrivet 23 April 2006 Rapport Skrivet 23 April 2006 (redigerat) jag är i snö världen sen ska jag till ett speccielt ställe, men man måste typ ha wave-nånting vad ska jag göra för att få den? Redigerat 23 April 2006 av andresvan
WiFiGamer Skrivet 24 April 2006 Författare Rapport Skrivet 24 April 2006 Jag har saken man drar in kraft (laddar), missil , speed ball (elr vad den heter) dubbel hopp sen har jag inge mer saker man ska ta nå speciell sak. vilken sak jag ta sen?
Dark Link Skrivet 25 April 2006 Rapport Skrivet 25 April 2006 Just snövärlden är dryg. Vet inte vad du ska göra om du inte säger hur många rum in du är.
Hedman Skrivet 25 April 2006 Rapport Skrivet 25 April 2006 jag tror jag vet vad han ska göra. han ska gå upp till det där stället där man först träffar såna där aliens och sen gå vidare.sen ska han gå in mot höger och hoppa upp på nån plattform och sen skjuta ner nån istapp som är i taket med missiler sen ska han hoppa upp på den gå vidare sen finns det nån plattform där det finns en dörr gå in där osv.
Dark_samus Skrivet 26 April 2006 Rapport Skrivet 26 April 2006 ja tror han e där han ser en lilla dörr för första gång typ, o han ska försöka hitta wave beam nu
Dark Link Skrivet 27 April 2006 Rapport Skrivet 27 April 2006 Det är väl den stora isdinosarien (minns inte namnet) som man måste möta för att få Wave Beam?
Hedman Skrivet 30 April 2006 Rapport Skrivet 30 April 2006 japp han man ska lägga morph bombs elr vad det heter :)
WiFiGamer Skrivet 30 April 2006 Författare Rapport Skrivet 30 April 2006 (redigerat) dark link: men vart är isdinosarien??? Redigerat 30 April 2006 av andresvan
Giga_Bowser Skrivet 30 April 2006 Rapport Skrivet 30 April 2006 I phendrana shorelines kan du hoppa till en plattform som svävar i luften som du bara kan nån me Spacejump. Därifrån till en liten avsats (tima hoppen bra) och därifrån så är det bara att springa, inga svårare pussel (tycker jag)
WiFiGamer Skrivet 30 April 2006 Författare Rapport Skrivet 30 April 2006 I phendrana shorelines kan du hoppa till en plattform som svävar i luften som du bara kan nån me Spacejump. Därifrån till en liten avsats (tima hoppen bra) och därifrån så är det bara att springa, inga svårare pussel (tycker jag) hr kommer jag till phandrana shorelines???? :wacko:
Dark Link Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Skrivet 3 Maj 2006 Kolla kartan så kanske det finns ett rum som heter så? :huh: Annars är det väl nånstans i Phendrana Drifts. :P
Rekommendera inlägg