Hoppa till innehåll

Legend Of Zelda Twiligth Princess


paragonX9
 Dela

Rekommendera inlägg

mag_net kanske vet han säger ju att han köpte spelet från U.S.A och att det kosta lite pengar han kanske vet hur många sjöldar och svärd det finns :D

 

Öhh? Du vet ju inte heller vad du snackar om. Spelet har inte kommit ut någonstans.

 

Okej vi säger såhär. För det första så finns det ett demo. Fast demot fanns bara på E3(Electronic Entertainment Expo). E3 är den största TV-spelsmässan i världen. Och för att komma in dit så behöver man vara skribent(skriva recensioner) för någon stor tidinging eller för en stor hemsida. Vilket du inte kan eftersom du inte kan stava till sköldar.

 

Då kan vi dra slutsatsen att du är en spammer som bara vill ha mer i fuska-rank.(Nej jag menade inte hedman utan jag menade den som skrev första inlägget)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

men palla vem f*n bryr sig om hur många svär lr sköldar de finns!!!!!!!

 

Det brukar bli roligare om det är fler vapen?

 

Det hade varit kul med olika affärer där man kan köpa vapen, som i många rpg-spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det brukar bli roligare om det är fler vapen?

 

Det hade varit kul med olika affärer där man kan köpa vapen, som i många rpg-spel.

Det är väl inget GTA spel vi snackar om? :P Men jag håller med, det vore bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN
Det brukar bli roligare om det är fler vapen?

 

Det hade varit kul med olika affärer där man kan köpa vapen, som i många rpg-spel.

Det är väl inget GTA spel vi snackar om? :P Men jag håller med, det vore bra.

Mjä. Det skulle vara kul om det fanns 4-5 olika svärd och sköldar som man skulle kunna köpa i städer som ligger lite långt bort så man får leta. Det skulle också vara fint att man kunde få svärd/sköld/något annat bra från sidequests.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen vet än då det inte har kommit. Tycker själv att det är en väldigt dum fråga att någon som inte har det ska kunna svara på detta. Låser då ingen vet det ändå och allt blir off topic.

 

*låst*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...