PussyCat Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Jag tycker 45 sekunders regeln ska bort. Eftersom jag brukar oftast ha två lr tre forum.fuska.se såna där på startfältet som man klickar upp. Vet inte vad de heter. Om man har Fuska V.I.P så går den bort men jag tycker den ska bort för vanligam medlemmar också. Vad tycker ni..??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Nej, det kommer spammas som f*n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Nej. Dan ska vara kvar så att folk som vill att den ska bort måste skaffa Fuska VIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Vad är 45 sek regeln för något?! :blink: :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Du måste vänta i 45 sek innan du gör nästa sökning, ex trycka på nya inlägg knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 45 sekunder är väldigt lite. Så att jag tycker den gränsen ska vara kvar, finns ingen mening med att ta bort den. Kommer antagligen leda till mera onödiga inlägg om man ta bort gränsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 jag tycker att 30 sec skulle vara lagom, det blir nog inget spam då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Jag tycker det är mycket..!! Jag skriver ganska snabbt vettni. Gör ni det..??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Nej, jag är en riktig slowpoke. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Nej. Dan ska vara kvar så att folk som vill att den ska bort måste skaffa Fuska VIP. W0rd. Det gör Vip Mer prisvärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 På vilket sätt ska Admin tjäna pengar så att sidan kan bli större, förutom att SMS'A för att få fuskamynt ? :huh: Sen har denna sida många medlemmar som är ganska aktiva, då skulle det spammas så mycket att många kommer att lämna sidan. Så nej, Floodkontrollen, som den kallas, ska inte bort. Skaffa Fuska VIP så slipper du den, vill du ej skaffa, klaga inte ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 tycker det ska vara 5minuter mellan varje inlägg för mycket spamm annars ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.