Gäst Xray Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 När ni svara på ett inlägg vad andvänder ni då? http://forum.fuska.se/style_images/1/t_reply.gif eller http://forum.fuska.se/style_images/1/t_qr.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Jag använder Svar. Men nu skrev jag med snabbsvar för att ha kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Jag använder "Svara", men nu använde jag också "Snabbsvar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Jag andvänder bara svar.Men vad är det för skillnad påå¨dem 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Skillnaden är att snabbsvar är snabbare, den behöver inte ladda om sidan. Sedan så kan man göra på sin profil så att snabbsvar ska finnas under ämnen automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Snabbsvar använder jag för det mesta (nästan alltid det går fortast då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Jag har alltid snabbsvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Ibland använder jag snabbsvar... som nu till exempel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Jag använder snabbsvar även om jag ska sätta in foton eller länka.... vad som helst... som nu! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 vanlig svar fast just nu snabbsvar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 använder alltid snabbsvar förutom om jag inte ska sätta in nån bild eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Jag använder snabbsvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.