Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

först när du kommer till ganondorf så efter du pratat tar du fram eller så har du en burk sen när han kastar magi då slår du med burken tills han får magin på sig!!skjut med ljuspilen!! tryck z så du zomar på honom!! obs!! ha på dig hover boots!! sen går du fram och slår med svärdet !! gö samma sak hela tiden tills han dör!!

P.S man missar aldrig med burken :D

efter du kommit ut i från insidan i ganon's castle så går du fram där ganondorf kommer farm sen måste du inte hover boots längre och när ni börja fightas så ta fram hammaren fö ganon slår svärdet så den flyger till zelda!! gå fram till honom gå under benen han slår med svärdet sen ser han inte varts du är fast du är bakom honom slå med hammaren eller biggoron's sword om du har på svansen allså !! gö så tills han ramlar sen ta svärdet nu är det lite enklare också!! gö samma sak att rulla under han ben slå med master sword !! håll på tills han ramlar igen och och sen slå med master sword så han dör !!

de va de lilla fusket !! :lol: :D

Redigerat av forsaken64
Skrivet

först när du kommer till ganondorf så efter du pratat tar du fram eller så har du en burk sen när han kastar magi då slår du med burken tills han får magin på sig!!skjut med ljuspilen!! tryck z så du zomar på honom!! obs!! ha på dig hover boots!! sen går du fram och slår med svärdet !! gö samma sak hela tiden tills han dör!!

P.S man missar aldrig med burken :D

efter du kommit ut i från insidan i ganon's castle så går du fram där ganondorf kommer farm sen måste du inte hover boots längre och när ni börja fightas så ta fram hammaren fö ganon slår svärdet så den flyger till zelda!! gå fram till honom gå under benen han slår med svärdet sen ser han inte varts du är fast du är bakom honom slå med hammaren eller biggoron's sword om du har på svansen allså !! gö så tills han ramlar sen ta svärdet nu är det lite enklare också!! gö samma sak att rulla under han ben slå med master sword !! håll på tills han ramlar igen och och sen slå med master sword så han dör !!

de va de lilla fusket  !! :lol:  :D

första delen: det är lättare att skjuta han med ljuspil när han laddar sin magi då slipper man "bolla" med magin.

andra delen: också lättare att skjuta han med ljuspil för då han "stunned" några sekunder, bara springa bakom han då och slå.

Skrivet

jag vet !! så gjorde jag innan men i ganon så slösar man bara magi och de e bra att ha röda potionet :) men de e bettre att ha två blå potions och två röda potions!! annars aslätt :D

Skrivet

jag vet !! så gjorde jag innan men i ganon så slösar man bara magi och de e bra att ha röda potionet  :) men de e bettre att ha två blå potions och två röda potions!! annars aslätt :D

tror aldrig jag har använt en potion på någon av bossarna :P men fairys däremot gillas.

Skrivet

men de första jag trodde nä jag kom till ganondorf så hålde jag på en tima att köra tennis och ja hade potions ter stycken!! men sen efter när ja tänkte att ljuspilen är evil destroyer så använde jag på den sen klarade jag båda!! :D

Skrivet (redigerat)

men de första jag trodde nä jag kom till ganondorf så hålde jag på en tima att köra tennis och ja hade potions ter stycken!! men sen efter när ja tänkte att ljuspilen är evil destroyer så använde jag på den sen klarade jag båda!! :D

där har du ju en negativ sak med ditt fusk du kan inte snurrattackera med en flaska och då kan du inte slå tillbaka hans svarta magi.

varför skulle man annars få ljuspilen alldeles innan man ska in i ganon(dorf)s castle?

Redigerat av Larath
Skrivet (redigerat)

ok förlåt då :(

jag vet att man inte kan slå tillbaka den svarta magin men man använder spin attacken för att magin kommer tillbaka!!

Redigerat av forsaken64
Skrivet

Ganondorf/Ganon är aslätt. Jag klarade båda utan att ta skada. :medieval: Man behöver inte ens sjuta Ganon med ljuspil, det är bara att springa under benen på honom

Skrivet

ok förlåt då  :(

jag vet att man inte kan slå tillbaka den svarta magin men man använder spin attacken för att magin kommer tillbaka!!

använder du spin attacken på hans magi när han skjuter flera småsaker efter dig så slår du tillbaka alla på honom.

• Skapa ny...