Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

men ska man klara ganon först sen men det går inte om man ser på bilder google så ser man att lilla link tar triforcen !! eller ska man använda gameshark koder ?? snälla skriv nån som vet om det!! :unsure:

Skrivet

men ska man klara ganon först sen men det går inte om man ser på bilder google så ser man att lilla link tar triforcen !! eller ska man använda gameshark koder ?? snälla skriv nån som vet om det!! :unsure:

om det stämmer så tar väl han i triforcen när man spöat ganon och "klarat" ut spelet så blir man liten igen och då är allt bara "film" men det ska vara då han tar i triforcen annars vet jag inte.

Skrivet

det sista som kommer är att de är the end the legend of zelda ocarina of time men man blir aldrig liten sen eller så måste man vänta !! jag vet sj inte :unsure: ??

Skrivet
hur då menar du  :huh:

Han menar att du är blåst. Det är omöjligt att få Triforce. Ena delen ägs av Ganondorf som har med den när han blir instängd i Sacred Realm i slutet. Vart du än fått informationen är du lurad. Tro inte allt du läser.

Gäst ENGULBanaaAaAaN
Skrivet

Du menar väl inte the wind waker? I sista fighten finns triforcen där

Skrivet (redigerat)

ni vet .. jag har inte blåst iväg så.. va e de fö fel då att man inte kan få triforce?? :huh:

jag undrade bara om man kunde få tag i den inte tjafsa!! XD

Redigerat av forsaken64
  • Skapa ny...