sp3tan Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 när du kommit till ett stort ställe innan du får longshoot ska du gå rakt fram sen kan du inte gå in i dörren längst fram men de trädet som du sett när du gick fram ska du antingen gå rakt i trädet eller skjuta hookshoot då möter du dark link!! gå nära honom men du måste gå rakt fram precis när du e framme vid honom slå med svärdet så att han ramlar ner från hela arenan!! fortsätt att gö samma sak tills han dör efter det kan du ta longshoot vid nästa rum!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 när du kommit till ett stort ställe innan du får longshoot ska du gå rakt fram sen kan du inte gå in i dörren längst fram men de trädet som du sett när du gick fram ska du antingen gå rakt i trädet eller skjuta hookshoot då möter du dark link!! gå nära honom men du måste gå rakt fram precis när du e framme vid honom slå med svärdet så att han ramlar ner från hela arenan!! fortsätt att gö samma sak tills han dör efter det kan du ta longshoot vid nästa rum!! lättare att skaffa biggoron sword och targeta honom med z och sedan bara göra framåt och b hela tiden, han kan nämligen inte försvara sig mot biggoron sword. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 24 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 (redigerat) jag har faktist biggoron's sword de e lätt att döda honom!! :D Redigerat 24 April 2006 av forsaken64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Lätt feg taktik: skaffa Dins Fire och 1 Green Potion om du har dubbel magimätare och 3-4 om du har vanlig magimätare och använd Dins Fire hela tiden. Först kommer han sätta sig med skölden framför sig, men sen ta skada. Det funkar varje gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 25 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 (redigerat) men de e ett lätare sätt att klara honom med att slå svärdet neråt på honom men biggoron's sword är två gånger starkare än master!! därför anvnder jag den biggoron's sword men om man har green potion så är det också fegt att använda!! bättre att ha långaste magicmätaren sen kör med din's fire hela tiden tills den dör!! Redigerat 25 April 2006 av forsaken64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 men de e ett lätare sätt att klara honom med att slå svärdet neråt på honom men biggoron's sword är två gånger starkare än master!! därför anvnder jag den biggoron's sword men om man har green potion så är det också fegt att använda!! bättre att ha långaste magicmätaren sen kör med din's fire hela tiden tills den dör!! Varför tror du jag skrev "en feg taktik"? Jag brukar köra med gamla Master Sword, det ska vara lite utmaning också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Bara att dunka ner typen med hammaren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 25 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 ok de e en feg taktik man använder så !! också roligt att ha utmaning med honom men ja vill nästan alltid att det ska gå snabbare att döda :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Men lol. Alla zelda spel är för lätta. Han är skrattretande. Dessutom är guiden dålig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 26 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 tack då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
south_park Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 vilken feg taktik du använder ! gö som dark link säger då blir det mkt roligare utmaning! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 27 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 ok kanske nån moderator borde stänga det eftersom ni tycker att jag är en som kan ingeting faktist !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg