Cs-alex Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Vilken är den läskigaste film du sett, Min e nog Resident evil och spel Quake, :unsure: Ni då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 fel forum men det är resident evel på boerda ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 (redigerat) lol den läskigaste typ blir inte rädd för skräck längre ;) men typ dawn of the dead eller land of the dead :D dom e grymma..sen ska man typ ta läskigt spel Uhm inga spel e läskiga ju :P Redigerat 25 April 2006 av bambocha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Du har lagt in denna på fel forum, kanske en moderator kommer och fixar det. Min läskigaste film är nog Doom 3, sedan har jag lite skräck för Silent Hill spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Fel forum! Men min läskigaste film är... DÖDSEXPRESSEN :unsure: :( :cry: :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Resident Evil var faktiskt bra läbbig. Och spelet F.E.A.R är riktigt läbbigt! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Ingen film är så läskigt men jag kan inga namn... FEAR är nog den läskigaste spelet, ville bara stänga av efter första fienden :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 §1.13 och för övrigt fel forum. Vet att man inte kan skriva alla filmer i en omröstning samt spel men det går att välja ut några och så kan man göra ett alternativ: "annan". Skaffa omröstningskort. *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg