Rallypack Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 :lol: :lol: :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst undeadmaster Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 bulbasar är bra mm de e den! den är på lv.77 nu i yellow! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 (redigerat) bulbasar är bra Bulbasaur/Venusaur är iaf den bästa startern i RBY. Redigerat 2 Maj 2006 av MegaMartin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sneasel214 Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Man får Bulbasaur om Pikachu gillar dig jättemycket. (Har man Charmander eller Squirtle kan man inte få den,man måste få dem i ordningen Bulbasaur,Charmander,Squirtle.) Har han fullt liv,ge honom en potion även om det inte funkar. Repetera cirka 10 gånger. Prata med honom. Visas det ett hjärta över huvet på honom,prata med tjejen. Ta-daa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Man behöver inte få dom i en speciel ordning och om man ska få Bulbasaur ska Pikachu vara över lvl25 eller gilla dig mycket (tror mer på över 25) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 (redigerat) japp bulbasuor eller hur det nu en stavas den är bra när den blir till största utveklingen :kung: ;) Redigerat 3 Maj 2006 av cetin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sneasel214 Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Man behöver inte få dom i en speciel ordning och om man ska få Bulbasaur ska Pikachu vara över lvl25 eller gilla dig mycket (tror mer på över 25) Det stämmer inte. Har själv provat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 klara misty gymet bara så får du ju bulbasaur men ibland funkar det inte! vad menar du med "ibland funkar det inte!" man måste få några nålar först jag minns inte riktigt men jag tror att man måste få minst tre gym nålar först sen går man bara och pratar med tjejen som har hand om bulbasur :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 japp bulbasuor eller hur det nu en stavas den är bra när den blir till största utveklingen :kung: ;) Men Exeggutor är faktiskt bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Jag fick Bulbasaur innan jag klådde Misty en gång, då hade jag Pikachu och en Pidgey när jag klådde Brock. Pikachu lvl 26 och Pidgotto lvl 21 när jag hämtade Bulbasaur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 jag fick bulbasaur innan ja klart mistys gym ( långt innan) ja har fått de varje ggn (har startan om nåra ggr) :kung: :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 försök få bulbasaur varje gång du gör något framsteg. en gång fick jag inte bulbasaur fören jag klarat pkmn ligan. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg