Cherry_Cox Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Hej hopp. Jag skulle behöva hjälp att hitta ett spel. Jag spelade det när ajg var liten men jag minns inte vad det hette, bara att det var hur roligt som helst! Det kan vara ett Sega MegaDrive spel. Det enda jag kommer ihåg är att det var en gubbe av något slag som kunde förvandlas till en pytteliten gubbe som såg ut som en fågel ungefär, gjord av klossar, gul var den tror jag. En av banorna var att man föll neråt i någon typ av hål, kantat av sten. Åh... Det är inte mycket att gå på men det är allt jag har. Har ni någon aning om vad det kan vara för något jag pratar om? Tacksam för all hjälp jag kan få. //Danielle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Nåt legospel..??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Jag har ingen aning om vad det kan vara ett spel. Men du kan ju skaffa dig ett intresse. Söka på google och se om du kan hitta ditt spel där. Finns nog ingen som kan hjälpa dig, men du kanske kan hjälpa dig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Det låter som ett slags LEGO-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Rock's (Lego-spel) ? Bara en ren gissning, har ingen aning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Gunstar heros? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Ett legospel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Jag har kollat, och det finns inget LEGO spel listat i alla Sega MegaDrive spel från Japan/Europa. Men du kan ta en titt på den här listan över Sega MegaDrive spel. Den är inte komplett, men det finns en hel del spel. Du kanske känner igen titeln när du letar igenom, eller om du orkar kolla igenom info över alla spel i listan :P http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Sega_Mega_Drive_games Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 det är star wars battlefront2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Är du dum eller? Hon sa ju att hon spelade det när hon var liten. Och det var antagligen ett SegamegaDrive spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 rikar cena, vad ägd du blev! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Om spelet var hur roligt som helst borde du nog kunna komma med lite fler detaljer; t.ex. vad man gör på spelet, är det sido-scrollande m.m. annars kan det ta lång tid innan du finner det du söker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.