Fusion Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Den där Celine Dione låten då ? I'm Your Lady, And You Are My Man... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Den där Celine Dione låten då ? I'm Your Lady, And You Are My Man... Power of Love. Yoda: Becuase of you är inte en ballad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Vet inte om det räknas som en ballad med Skid Row låten 18 & Life är en härlig och lugn låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 (redigerat) Savage Garden - Truly Madly Deeply tror jag nog... Redigerat 26 April 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 vet inte om de e en kärleks ballad men isåfall im here without babe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Vet inte om det räknas som en ballad med Skid Row låten 18 & Life är en härlig och lugn låt. Ballad ja, kärleksballad nej ;) Fin ären hur som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Vet inte om det räknas som en ballad med Skid Row låten 18 & Life är en härlig och lugn låt. Jag tänkte väl det eftersom de sjunger om en kille som har det tufft i livet och åker in i fängelse Har den videon i min presentation förresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 27 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Denna är .. utan tvekan bland dom bästa balladerna. Begees : How deep is your love (4.01) Bröderna Gibbs bästa kärleks-ballad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 finns ju massor av bra balader/kärleksbalader... Den där låten i "Prinsen av Egypten" med hon Carey, den går nåt i stil med "There can be miracles" tror jag, den är skön... En annan vacker låt är ju May it be med Enya, båda låtarna räknas väl som balader eller? Gillar man lunga, sköna låtar kan jag ju tipsa om Pink Floyd, många lungna låtar och en hel del annat.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 the smiths - there is a light that never goes out Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Forever Young är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 räknas Bad Day som en ballad? Jag gillar också dendär Ronald Keating låten (tror det är han) You say it best when you say noting at all, eller vad den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.