Rallypack Skrivet 30 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 okej tack nu vet jag hur man får tyranitar STORAA TCK TILL ER forsaken elr vad f*n du heter din kompis pokemon tål inte tyranitar=lugias surf gengar klarar lugia med hydro pump hur lätt som helst din lugia tål inte min zapdos thunder ho-oh tål inte zapdos thunder lugias hydro pump alakazam har lite hp min mew klarar han med hyper beam LÄTT din raiko tål inte entei`s earthquake DÅ UNDRAR JAG VEM SOM HAR BÄST :P :P JAG är en :kung: lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 okej tack nu vet jag hur man får tyranitar STORAA TCK TILL ER forsaken elr vad f*n du heter din kompis pokemon tål inte tyranitar=lugias surf gengar klarar lugia med hydro pump hur lätt som helst din lugia tål inte min zapdos thunder ho-oh tål inte zapdos thunder lugias hydro pump alakazam har lite hp min mew klarar han med hyper beam LÄTT din raiko tål inte entei`s earthquake DÅ UNDRAR JAG VEM SOM HAR BÄST :P :P JAG är en :kung: lätt sluta ljug du igen! <_< klart zapdos tål hydro pump kan du pokemon eller?! svar=nej! gengar tåll hydro pump också men lugia tåll inte tyranitars crunch ! mew tar i alla fall alakazam lätt med hyper beam! min tyranitar tar mew med crunch! du kan aldrig bättre än mig på pokemon! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Lösning: skaffa Netbattle. alla som slår mig där(med standardregler, dvs inget Double Team/inga 00bers, osv) får komma med i min signatur i en månad som: "proffs som slog mig". Men jag tror inte att det blir någon. :visslar: B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 4 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Pokémon e värdelöst när man har alla i hundra. Då e det ju bara att gå igenom poke ligan med en pokémon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Nej, man kan spela mot andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Jo, det har du rätt i. Att jag inte tänkte på det. Joo jag håller med man ska ha alla i hundra om man ska möta en kompis i multiplayer. För då e det jämnast, sen e de bara taktiken som fattas :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razziel93 Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 jag ahr förbättrat mitt team lite mew 100 mewtwo 100 tyranitar 100 lugia 100 gengar 100 typhlosion 100 (lr vad han heter) :) dom e min bästa ps det ärpå mitt gameboy inte datan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 9 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 min lillebrorsa har ho.oh lvl 100 charizard lvl 100 blastoise lvl 100 espeon lvl 100 celebi lvl 100 chansey lvl 100 men jag har bättre jag slår han med eevee lvl 75 flareon lvl 81 jolteon lvl 89 vaporeon lvl 93 umbreon lvl 96 espeon lvl 100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 de här är mina snorlax lv 146 golbat lv 128 misigno lv 142 och nårra te men ja kommer inte ihåg dom..:P:P:P:P e du kung över ALLA "BLIZZEY" ?? inte på hockey iaf! för där är Hanna(min coola syrra) BÄST!!! :cool: :kung: hon är 93:a och en än ggn BÄST!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 10 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 de här är mina snorlax lv 146 golbat lv 128 misigno lv 142 och nårra te men ja kommer inte ihåg dom..:P:P:P:P e du kung över ALLA "BLIZZEY" ?? inte på hockey iaf! för där är Hanna(min coola syrra) BÄST!!! :cool: :kung: hon är 93:a och en än ggn BÄST!! kan du pokemon elr dom kan bara gå upp till lvl 100 ;) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 mina är = dragonite lvl 100 hyperbeam.thunder,thunder wave,rest snorlax lvl 100 rest,snore,hyper beam,iron tail ho-oh lvl 100 revover,fire blast,thunder,sky attack moltress lvl 100 sky attack,recover,fire blast,psychic primeape lvl 100 cross shop,dig,zap cannon,rest steelix lvl 100 iron tail,dig,thunder,toxic skriv era också :D kom ihåg att lv. inte spelar så stor roll. min bästa är mewtwo lv.100, 414 hp 298 i attack styrka.des attacker är:shadow ball solerbeam recover psycich sen har jag en mewtwo till i lv. 76 (dålig) och mew i lv.100 och 5 "dåliga" i lv.87 :medieval: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg