Rallypack Skrivet 11 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 mm jag vet att 100lvl inte är det endaste som man behöver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 på pokamon röd kan man fånga SNORLAX i level 146 och GOLBAT i level 128 på högra kanten på CINABAR ISLAND. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 12 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 åå tjena det väll klart att man inte kan :huh: :huh: på pokamon röd kan man fånga SNORLAX i level 146 och GOLBAT i level 128 på högra kanten på CINABAR ISLAND. du kanske ser fel står det kanske så här l 46 då är det lvl 46 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 på pokamon röd kan man fånga SNORLAX i level 146 och GOLBAT i level 128 på högra kanten på CINABAR ISLAND. Ok. Det är möjligt att med MissingNo.-fusket fånga Pokemon över Level 100. Men så fort de får Exp är de tillbaka där. Man kan levla upp en Pokemon till L255 med Rare Candys. Men de Pokemon och dess levlar man får där beror på bokstäverna i ens namn i spelet. yoshi_powers namn ger samma Pokemon som han själv får. Vad är ditt namn i spelet, yoshi_power? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 mit namn är PETTAN MEGAMARTIN. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 L132 Haunter, L147 Golduck, L141 MissingNO., och L0 M' ska då komma upp, om alla är stora bokstäver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Trion Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 (redigerat) Nötte Pokémon för några år sedan. Är det någon annan än jag som har mött en "tränare" med flera pokémons när ni surfat vid Cinnabar Island? + Är det ingen som försöker klara battletower med lvl 10 pokémons? Redigerat 14 Maj 2006 av Trion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Allt man behöver är en Alakazam/snorlax som kan lära sig psychic blizzard, fire blast och thunder..jag spöde min kompis alla 6 lvl 100 pokemon med min alakazam :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 20 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 mm men en alakzam har ju lite hp det har ju min :cry: :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 (redigerat) mm men en alakzam har ju lite hp det har ju min :cry: :cry: Ja, meningen med Alakazam är att snabbt slå Pokemon som redan är försvagade, eller har en weakness. Inte att behöva ta emot attacker från en Tyranitar/liknande. Redigerat 20 Maj 2006 av MegaMartin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 20 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 mm men en alakzam har ju lite hp det har ju min :cry: :cry: jaha åå ja brukar spela med mot min kompis lugia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 mina är = dragonite lvl 100 hyperbeam.thunder,thunder wave,rest snorlax lvl 100 rest,snore,hyper beam,iron tail ho-oh lvl 100 revover,fire blast,thunder,sky attack moltress lvl 100 sky attack,recover,fire blast,psychic primeape lvl 100 cross shop,dig,zap cannon,rest steelix lvl 100 iron tail,dig,thunder,toxic skriv era också :D ingen tar blizzey,utom jag kanske. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg