minik Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 larvitar utveklas i lv.30 till pupitar sen utveklas pupitar till tyranitar lv.55! så e de mina är =dragonite lvl 100 hyperbeam.thunder,thunder wave,rest snorlax lvl 100 rest,snore,hyper beam,iron tail ho-oh lvl 100 revover,fire blast,thunder,sky attack moltress lvl 100 sky attack,recover,fire blast,psychic celiby lvl100 hyperbeam psychic fly thunder steelix lvl 100 iron tail,dig,thunder,toxic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 larvitar utveklas i lv.30 till pupitar sen utveklas pupitar till tyranitar lv.55! så e de vadå att minik har kopierat blizzeys pkmn och bytt ut primeape mot celiby och tagit bort texten:skriv era också :D. P.S kolla på dragonites hyperbeam. det är en punkt där efter i båda texterna. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 larvitar utveklas i lv.30 till pupitar sen utveklas pupitar till tyranitar lv.55! så e de jag tror inte att du har dom där du har barat härmat mej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 (redigerat) jag ska skaffa 3 mew och 3 mewtwo i lv. 100. har för tillfälet: mewtwo lv.100 mew lv.100 mewtwo lv.74 mew lv.47 vad det till mig du sa: du har bara härmat mig. Redigerat 5 Juni 2006 av DoS_37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 jag ska skaffa 3 mew och 3 mewtwo i lv. 100. har för tillfälet: mewtwo lv.100 mew lv.100 mewtwo lv.74 mew lv.47 vad det till mig du sa: du har bara härmat mig. OO NEJ ..jag sa till minik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 bra! :lol: tänkte väl det. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 6 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 bra! :lol: tänkte väl det. :D mm :D jag har bara en mewtwo och en mew Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 jag råka fånga en mewtwo för mycket så jag får väl byta bort den. jag har klarat hela pkmn blå på bara 10 tim. det ni. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 7 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 (redigerat) jag råka fånga en mewtwo för mycket så jag får väl byta bort den. jag har klarat hela pkmn blå på bara 10 tim. det ni. ojjj jag har klarat pokeligan på 7.46 SKOJJA Redigerat 7 Juni 2006 av Blizzey Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 dom som säger att tyranitar tar mew fattar ju inget..mew kan lära sig alla sorters attacker (nästan) och äger alltså därför att en blizzard skulle ta ut tyranitar enkelt,och mew är snabb så man tjänar mycket på det också :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 8 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 dom som säger att tyranitar tar mew fattar ju inget..mew kan lära sig alla sorters attacker (nästan) och äger alltså därför att en blizzard skulle ta ut tyranitar enkelt,och mew är snabb så man tjänar mycket på det också :) MEN ÅÅÅÅÅÅ det är ju inte attackerna som avgör ...tyranitar tar ju mew hur lätt som helst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 dom som säger att tyranitar tar mew fattar ju inget..mew kan lära sig alla sorters attacker (nästan) och äger alltså därför att en blizzard skulle ta ut tyranitar enkelt,och mew är snabb så man tjänar mycket på det också :) Hur hade du tänkt att Mew ska slå Tyranitar då? Jag kan inte tänka mig att Tyranitar slår Mew om den har Dynamicpunch eller Surf t.ex., och om Tyranitar inte har Crunch. Förklara. Dessutom, Anden, Tyranitar är inte svag mot Ice. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg