Gäst Keyser_Soze Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Tjenare. jag håller på att göra en hemsida. nu är det så att den är jue inte klar men jag skulle gärna vilja ha tips/förbättringar till sidan. sen fär ni gärna kolla in reklamen på sidan. det skulle vara schysst.. men kolla gärna in och ge tips KLICKA HÄR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 ta bort web-pollen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 jaså.. varför då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 freewebs.com va? snygg, jag har också gjort en sida =) www.missionimpossible.se EDIT: Min engelska är inte så bra :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Freewebs är ett bra program att göra websidor i ( även om den uppdateras förrens efter 5 timmar) håller själv på med ett litet projekt för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 jaså.. varför då? för att alla som har lyckats göra en hemsida lägger till en onödig wep-poll som bara tar plats på utrymmet, ser ful ut, och lägger till mer reklam på din sida... just därför... man vill ju inte ha nån reklam på sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 okey..tackar *borta* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 jag kanske är en noob, vad vet jag, men... vad är en web-pol? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 jag kanske är en noob, vad vet jag, men... vad är en web-pol? :unsure: En röstning, som t.ex. veckans fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Ganska tuff sida! Gillar CKy filmerna, har funderat lite på att skaffa haggard Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Ganska bra.. lär dig html så blir de ännu bätte *YAHOO MINI FUSKARE* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Gör ett forum ! ;) Eller har du redan gjort ett ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.