Gäst Keyser_Soze Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 okey nu är det så att jag undrar 1. någon som kan lära ut dreamwever eller visa en bra hemsida 2. skulle vara skit kul med ett forum..men hur gör jag ett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 (redigerat) våga vägra freewebs och gör en riktig sida istället, det är du tillräckligt skillad för - de flesta andra freewebsanvändare är det inte... om du nöjer dig med vanlig hederlig html i anteckningar, kan du kolla in min lilla hemsida, har en hemsideskola där. niclas.olofhson.com forum fixar du genom att ladda ner t.ex. phpBB (kräver bra server och kunskaper) eller skaffa invision free (går knappt att göra några kraftfulla saker med över huvud taget). google is your friend Redigerat 28 April 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 okey. känns inte sktuellt med forum. men vist skulle jag vilja ha en snyggare hemsida. kan man göra en hemsida i photoshop? är ganska bra på PS så iså fall skulle det inte vara llt fr svårt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 du kan göra banners och layouten i photoshop... förresten nico han e inte särskilt "skillad" eftersom han har gjort den med freewebs easybuilder tror ja de hette :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 jag kan jue säga atta jag är ganska "skillad" men inte i dreamweaver och sånt. men jag är nog bra i photoshop. men kan man altså bygga upp en hel hemsida i PS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoX Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 (redigerat) Inte själva hemsidan men knappar, banner, bilder m.m. i photoshop sen får du sätta ihop det med HTML eller något annat språk. (man kan även skriva texten i photoshop och sedan bara lägga upp en bild, med alla bilder och text på) Redigerat 1 Maj 2006 av TechnoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 okey. jag ska lära mig dreamweaver när jag orkar, får se hur bra jag blir på den då. finns det någon tutorial här på sidan någonstans? inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Här är en tutorial sida http://www.pixel2life.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 du har lyckats bra för att använda Freewebs template. Så länge du har sidan sådär så är det bara att fortsätta mata in information :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 :) tackar. nu ska jag även göra en ny hemsida efter den här "suprise suprise" =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 tror ni att det skulle funka med en sms-tjänst sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Nej, inte så värst bra. EDIT : Dubbel-inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.