sp3tan Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 min xbox går inte att köra mer varför!? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 de har la krashat elr nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Det är för att 360:n suger bara man nuddar konsolen när man har den igång repar den sönder skivan och konsolen kraschar. bu för microsoft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Det är för att 360:n suger bara man nuddar konsolen när man har den igång repar den sönder skivan och konsolen kraschar. bu för microsoft det va en bra förklaring :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 3 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 ehm en sak ! datorer är också gjorda från microsoft så vf buuuuu! :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 fast microsoft kan ju vara bättre på datorer än TV-spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 min xbox går inte att köra mer varför!? :huh: Vore det inte lättare att kontakta Microsoft? :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pomaknam Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Det är för att 360:n suger bara man nuddar konsolen när man har den igång repar den sönder skivan och konsolen kraschar. bu för microsoft du seler PS3 blir lika dant så säg inget din PS3 älskare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 Det är för att 360:n suger bara man nuddar konsolen när man har den igång repar den sönder skivan och konsolen kraschar. bu för microsoft hur mycket överdriver du nu ? :huh: jag tror inte att 360 krashar för att man nuddar det ! <_< och playstation 3 kommer också ha nackdelar förstår du (t.ex att det kommer väga 5kg m.m), sony är självfallet inte Dåliga på att göra konsoller. Men att du kan påstå att om man bara nuddar konsollen så repar den sönder skivor och krashar förstår inte jag :huh: Bu för microsoft ? jag förmodar att du använder Windows... har jag fel ? så varför klagar du på micrsoft ? Tillbaks till topic: Jag tror din konsoll har krashat, men du har nog garanti så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Det är för att 360:n suger bara man nuddar konsolen när man har den igång repar den sönder skivan och konsolen kraschar. bu för microsoft Ja men om du vet att skivan repas när du rör konsollen så rör inte konsollen då!! :angry: Det är ju ganska självklart <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Det är för att 360:n suger bara man nuddar konsolen när man har den igång repar den sönder skivan och konsolen kraschar. bu för microsoft Jag fattar inte vad Seler gör här i Xbox 360 forumet när det ända han skriver i alla ämnen att 360 suger den går sönder osv. back to topic: är det några lampor som blinkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 min xbox går inte att köra mer varför!? :huh: Lyser det Rött på konsollen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.