HAB Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Skrivet 6 Februari 2004 va maria kart doble dash där åldras man inte? eller håll er till tråden! det spelet finns redan det skulle vara nåt nytt!
Cocos Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Februari 2004 det gör vi jag fråga efter ett nytt spel...
Shadowbeing Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 hhhmmmm.... Köp Medal Of Honor Frontline eller Marioparty5....... Jag håller mig till mitt Super Smash Bros Melee.
Cocos Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Februari 2004 hhhmmmm.... Köp Medal Of Honor Frontline eller Marioparty5....... Jag håller mig till mitt Super Smash Bros Melee. FrontLine har jag redan <_< fast Mario Party kanske inte e så dåligt ;)
Master of war Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 Jag tror att du menar Animal Croosing
Manga Master Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 kanske det är det här nya marioet mario 128 eller vad det heter elle kanske det är phinal phantasy? jag vet inte
Rullis Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 Super Smash bros melee,Mario Party 5,Metal Gear solid 2(när det kommer),Mario Party 4,Mario Kart:Double Dash,NHL 2004,Metroid Prime,The legend of Zelda the wind waker.
HAB Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 Du kanske menar stage debut? Det skulle vara det konsigaste spelet 2004! det gick t ex ut på att hoppa studsmatta med shugero myomato eller vara i ett klass rum med en pikmin en från animal krossing och nån japan från nintendo! kolla på www.nintendo.se! där kanske det står nåt mer!
Cocos Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Februari 2004 Jag tror att du menar Animal Croosing ???? Animal Croosing???... men jag skriver vilka jag har... Zelda: The WindWaker+Bonusskiva Die Hard :Vendetta Phantasy Star Online: Episode 1&2 Luigis Mansion Bomber Man Generation Spyro enter the dragonfly metroid prime james bond: NightFire TRu Crime: soLA Mario Sunshine Merio Kart Double Dash och några fler
HAB Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 ja, men vad hör det till änmet om?? måste det va ett spel som du har eller?? jag tror du menar stage debut!!!
KazeN Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Skrivet 8 Februari 2004 ehm, det var han som startade inlägget och han ville ha tips om spel så han vill gärna inte bli tipsad om vad han redan har?
Rekommendera inlägg