Putside Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,829151,00.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Så det är så han ser ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 hahah sverige sönderägda! lordi ägde söndermotsåndet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 21 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 nu har ju dom förstört hela skitet., vänta jag tror inte att det är dom skulle dom bara låta dom ta kort på dom utan masker det är inte SANT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Men lägg av, det är över och de kan lika gärna visa sig. Tror du verkligen att de kommer ha på sig maskerna i evighets evighet ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Men lägg av, det är över och de kan lika gärna visa sig. Tror du verkligen att de kommer ha på sig maskerna i evighets evighet ? När de uppträder kommer de säkert ha maskerna på sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Men undrar vem som är vem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 22 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 MEN OM DOM UPPTRÄDER har dom väl masker på sig och dom vill ju vara anonyma så jag tror inte att dom visar sina riktiga ja bara så där.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Kan ni inte bara sluta klaga för f*n? Sitta och kalla andra omogna men va f*n ni är inte så mkt bättre. Låt dom klä sig som dom vill ffs! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 jag han äger alla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 till alla som klagar på att dom ee dåliga:om dom nu ee så dåliga varför vann dom då????? skärp er för f*n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 jag skiter i hur de klär sig de gör bra musik! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg