Dretskit Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 (redigerat) Det skulle ju bli en rejäl skräll men jag tror inte att de vinner Redigerat 2 Maj 2006 av Corpsegrinder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Nej, dom vinner nog inte. men f*n, det kommer gå bra mycket bättre än många andra bidrag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Va det ens säkert om dom skulle få vara med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 (redigerat) Erkänn bara att Norden just nu inom musikskapandet suger. Iaf i schlager. Men att komma in i kvalet klarar vi nog men efter det kommer vi suga. Lordi vet jag inte så mycket om. Har inte hört låten så jag kan ej bedömma dem ännu. Redigerat 3 Maj 2006 av Rowyn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 7 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 lordi kommer att vara med för att 59% av hela europa ger dom en tur lordi kommer att vara med för att 59% av hela europa ger dom en tur och jag håller på dom till 100% :) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 DOM SUGER!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 DOM SUGER!!!!!!!!!!! Du är 9 år och har därför absolut ingen erfarenhet, du ska nog inte uttala dig. Visst, du tycker att dom suger, men du har knappast utvecklat din musiksmak än så.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Han har nog inte ens hört dem och säger så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 11 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 :D :D 9:årig pojke får väll madrömmar på natten :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 lordi äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 16 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 :gitarr: kolla på torsdag 18/5 bidragen kvalar sig in ps.lordi sjunger då hoppas dom kvalar sig in :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Det hoppas jag med att de gör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg