Putside Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Men är det verkligen någon som tycker att de är bra ? Kläder, musik och framträdande ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 16 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 jag tycker dom är skit bra :gitarr: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Jag tycker inte att de är bra men det skulle vara roligt att se dem på Eurovision Song Contest eller vad det heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Jag tycker dom är sk*t bra!! Dom klär sig :cool: och är INGA s*tansdyrkare! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 DOM SUGER!!!!!!!!!!! Eh? Anledning? :] Haha, tror faktiskt att dom skickades till ESC ;] Hörde något från tv:n om det... Ser jag på programmet så lovar jag att jag kommer skratta när dom gör sitt framträdande. Söta klor han hade då. Tveksamt om det passar som schlager dock. ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 17 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 GUD VAD ALLA KLAGAR PÅ DOM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Inte så konstigt, jag blir äcklad av dem >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 De ser faktiskt ganska äckliga ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Äckliga? ... Snälla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Vadå, ser de fräscha ut eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Men gosh, Tycker du att meter långa naglar och schabbigt hår med en massa äckelsmink ser bra ut ellar ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 18 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 men å dom är död rockare efter elr gud Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg