razziel93 Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Ett. var hittar jag lugia. två. var får jag rock smash. tre. vilken lvl utväklis min drattini till dragonair. och dragonair till den sista utveklingen. vilken legendariskt pokemon tipsar ni att jag ska använda masterbal på. skulle gärna uppskatta svar på dessa frågor tack. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 (redigerat) Ett. var hittar jag lugia. två. var får jag rock smash. tre. vilken lvl utväklis min drattini till dragonair. och dragonair till den sista utveklingen. vilken legendariskt pokemon tipsar ni att jag ska använda masterbal på. skulle gärna uppskatta svar på dessa frågor tack. :) 1.när du är i femte staden där man hämtar nånting secretpotion så surfa åt höger längst upp och till du ser den ön av dom fyra !! in i den sen kommer ja inte ihåg men leta tills du hittar honom! obs! ha en pokemon som kan hypnosis och många ultrabollar! 2. rock smash du går till trädet som var där fast åt höger svänger du! prata men en tjock gube och du får rock smash! obs! menar de trädet man gjorde squirtlebotlle på! 3. dratini utveklar till dragonair lv.30 sen dragonite lv.55! hoppas om du kan hitta lugia osv! Redigerat 28 April 2006 av forsaken64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razziel93 Skrivet 29 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 tackar visste vell at det fans seriösa meniskor här :D jag hittade lugia men han gick inte att fånga så jag tog masterbal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 lugia är ganska bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst undeadmaster Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 tackar visste vell at det fans seriösa meniskor här :D jag hittade lugia men han gick inte att fånga så jag tog masterbal helt onödigt faktist att fånga den med ultra boll om du hypnotiserar den eller paralyserar den gör att den blir frozen men inte burn! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Finns det fler legendariska pokemon än lugia i silver ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Suicune/Entei/Raikou(stavning) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Jag har för mej att man kan få Celebi där också? men då måste man få en GS ball. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 aa kunde man tror jag... ;) eller var det bara på Crystal...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Unown kan man få Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 unown är inte legendarisk, men man kan fånga Ho-oh också om man har varit i pewter city och pratat med en gubbe så får man rainbow wing. och man kan bara få celebi i japanska crystal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Citat: vilken legendariskt pokemon tipsar ni att jag ska använda masterbal på. Citat: jag hittade lugia men han gick inte att fånga så jag tog masterbal om du hade låtit en pkmn hålla i master ball och sedan klonat den hade du fått 2 master balls. och upprepat det flera gånger hade du kunnat få ännu flera master balls. :o :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg