mashemoto Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 (redigerat) hej jag tänkte starta en ny klan som heter sweden troopers man måste vara svensk och ha kombat lvl40 och uppåt. serven man ska spela på är world119 på runescape heter jag neoag Redigerat 29 April 2006 av Ava designer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 jag e lvl 50 med full rune heter comgoran Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 kanske är med combat 58, total 704 full rune och green dragon, och shade :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 29 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 ska båda vara med eller? aja jag har fixat ett forum det är inte riktigt klart men jag jobbar på den när man ska bli medlem på den ska man skriva sitt namn somm man har på runescape och i signaturen skriver man sin kombat och sin bästa skill. P.S det skulle vara bra om ni kunde fixa era account från runescape som avatars i det forumet här är länken swedentroopers.clan.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novacaine Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 kanske? Combat 60, 666 ( :P ) i total. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 jag skulle gärna va med men min combat är på 23 fast det beror ju på att jag inte har slagits så mycke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharky Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 kan jag va me? jag e combat 93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 kan jag joina med en lv 59 snrt 60? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 30 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 visst alla kan joina bara ni e bor i sverige (som troligtvis alla i forumet gjör) och har kombat lvl 40 och högre men jag vill helst att ni blir medlemmar i mitt klan-forum här är länken ------>sweden troopers<------- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 vad ska klanen göra? beror helt på om jag ska va med eller ej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 30 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 vi ska visa att sverige kan ha en ''storhetstid'' på runescape och så ska vi ut i wildy och äventyra och försöka bli en så stor klan som går Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 heter team wario men är typ sämst i combat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg