yoshi_power Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 jag fångade Entei så fort jag gick i gräset med Pokebollar jag möte Entei direkt (jag hadde tur och fångade han). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 (redigerat) jag tror att min lille brorsa har ghort ett stort fel han startade om spelet för att han ville ha entei men sen frågade jag om han hade han då sa han nej då sa jag men du fångade väll suicuni DÅ SA HAN NEJJJ så att nu kan väll inte han möta entei och han ska inte få min entei det är på crystal Redigerat 12 Maj 2006 av Blizzey Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Han kan visst få Entei, han kan bara inte få Ho-oh. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Han kan visst få Entei, han kan bara inte få Ho-oh. ok det ska jag säga till honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 då blir han nog glad. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minik Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 jag kan få alla pokemon =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 då blir han nog glad. :lol: HAN BLEV SKIT GLADhan har den nu på lvl 65 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 jag kan få alla pokemon =) vad spännande att veta. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 jag kan få alla pokemon =) mm skit spännande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
.::Tompa::. Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Har ett FET fråga : Vad använder man repel till ?? man ser vell inte att det finns starka och svaga pokémon genom en repel , lr ? kan någon berätta precis som det är plza! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 om du markerar ett föremål i din pack så står det vad det är. starka pkmn=sälsynta pkmn (tror jag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 starka pokemon = pokemon som har en åtmindstånde en liten chans att spöa den första pokemonem man har i partyt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg