Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Inget spel har varit läskigt.

The Ring är ju mer komedi än skräck...

Läskigaste filmen kanske är The Grude, men bara på premiären på Bio, hemma senare var den skrattretande :P

• Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Spel: Doom 3 är väl läskigt fast inte så att man blir skrämd direkt

Film: Exorcisten är skrämmnde främst för att det utspelar sig mitt i en stad och att den utspelar sig mitt i en förort och att det har hänt på riktigt.

Det är ganska skrämmande stämning i Halloween och Halloween 2 ochså när Michael Myers smyger runt och kollar in sina offer innan han dödar dem

• 3 veckor senare...
Skrivet

Den läskigaste film är nog en film (kommer inte ihåg namnet) som det var några människor som var ute i skogen, asså dom hade gått vilse. Sen hände det lite läskiga saker i skogen , typ en häxa som dödade barn bodde i skogen i ett fult hus...

Det där låter som The Blair Witch Project.

Den läskigaste filmen jag har sett måste vara Besökarna. Spel är nog Doom 3 men inget av det där är direkt läskigt.

Gäst Skellington
Skrivet (redigerat)

Det är äckligt att spela som Marine singleplayer i AVP2, som brunhilde sa =p

Ravenholm e ju bara mysigt

Redigerat av Quazar
Skrivet

Läskigaste film: Exorcisten (Tycker egentligen inte att någon är läskig.

Läskigaste spel: Luigi´s Mansion. Av dessa spel jag har spelat så, kunde knappt gå för att vara så rädd att bli Game Over. :P

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...