Xade Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Inget spel har varit läskigt. The Ring är ju mer komedi än skräck... Läskigaste filmen kanske är The Grude, men bara på premiären på Bio, hemma senare var den skrattretande :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Spel: Doom 3 är väl läskigt fast inte så att man blir skrämd direkt Film: Exorcisten är skrämmnde främst för att det utspelar sig mitt i en stad och att den utspelar sig mitt i en förort och att det har hänt på riktigt. Det är ganska skrämmande stämning i Halloween och Halloween 2 ochså när Michael Myers smyger runt och kollar in sina offer innan han dödar dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Film ; Doom 3 eller Jeepers Creepers Spel ; F.E.A.R eller Hl2 We dont go to Ravenholme, så j*vla läskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xuande Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Film:Psycho Spel:Condemned. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Den läskigaste film är nog en film (kommer inte ihåg namnet) som det var några människor som var ute i skogen, asså dom hade gått vilse. Sen hände det lite läskiga saker i skogen , typ en häxa som dödade barn bodde i skogen i ett fult hus... Det där låter som The Blair Witch Project. Den läskigaste filmen jag har sett måste vara Besökarna. Spel är nog Doom 3 men inget av det där är direkt läskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 The aminity house of horror [stavfel] Kunde man inte pusta ut en ändå gång på hela *piip* filmen. Otäckt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 The aminity house of horror [stavfel] Kunde man inte pusta ut en ändå gång på hela *piip* filmen. Otäckt! Den har jag inte sett. Kanske skulle kolla in den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Spel : F.E.A.R Film : ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 (redigerat) Det är äckligt att spela som Marine singleplayer i AVP2, som brunhilde sa =p Ravenholm e ju bara mysigt Redigerat 16 Maj 2006 av Quazar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 vet inte vilken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Läskigaste film: Exorcisten (Tycker egentligen inte att någon är läskig. Läskigaste spel: Luigi´s Mansion. Av dessa spel jag har spelat så, kunde knappt gå för att vara så rädd att bli Game Over. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Spel : F.E.A.R, Condemned, Quake 4 med mera. Film : Ingen aning. Ser inte så mycket film. Dem är så dyra, både att köpa och hyra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.