Median Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Keylogger: Neh :P Det är Windows O.o ObjectDock + Winblinds + Random Ikonprgram eller bara vanliga ikoner? Nej, inte WindowsBlinds. Inte ObjectDock heller ._. Och sen har jag ändrat alla ikoner genom IconPackager Enchanced. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 @Odet - Hur får jag till findern där uppe? Just nu måste jag starta upp den varje gång jag vill använda den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 @Odet - Hur får jag till findern där uppe? Just nu måste jag starta upp den varje gång jag vill använda den. Objekt baren däruppe? Ja, du måste starta den varje gång.. Men i Options nånstans ska det finnas en knapp så att den startar upp varje gång du startar datorn. Samma med Docken.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 (redigerat) Här är mitt skrivbord http://img223.imageshack.us/img223/8112/skrivbordeter7.jpg eftersom folk kommer börja skicka pm o undra vad jag använder så skriver jag det här under : www.rocketdock.com www.tgtsoft.com (ladda ner stylexp) www.tweakxp.com (för att göra så att den används som default och tar inte mkt prestanda) ps. tweakxp är inget program , det är bara en sida som dom visar hur man snabbar upp datorn ds. (BAKGRUNDEN HAR JAG GJORT! FÖRSÖK INTE SNO! BARA FRÅGA OM DEN GENOM PM!) Redigerat 21 November 2007 av kawar0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Updated ;) Med Dashboard! xD http://img225.imageshack.us/img225/3273/newxp3.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 vilket spel är det som är till höger om wow? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 vilket spel är det som är till höger om wow? :P Age of Empires III: The Asian Dynasties ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Keylogger: Neh :P Det är Windows O.o ObjectDock + Winblinds + Random Ikonprgram eller bara vanliga ikoner? Nej, inte WindowsBlinds. Inte ObjectDock heller ._. Och sen har jag ändrat alla ikoner genom IconPackager Enchanced. Rackarns oxå >.< Men kunde har vart det (A) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Keylogger: Neh :P Det är Windows O.o ObjectDock + Winblinds + Random Ikonprgram eller bara vanliga ikoner? Nej, inte WindowsBlinds. Inte ObjectDock heller ._. Och sen har jag ändrat alla ikoner genom IconPackager Enchanced. Rackarns oxå >.< Men kunde har vart det (A) Ja xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zangdizzlie Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 (redigerat) Här är mitt Bara snd att det står ZD Soft i hörnet :( och att det syns så dåligt Redigerat 9 December 2007 av Zangdizzlie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 ;d Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 (redigerat) http://aycu02.webshots.com/image/38201/2004807211520755457_rs.jpg Gjort bakgrunden själv, KOMMENTERA! :cool: Redigerat 13 December 2007 av iPod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg