WASD Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 funderar på att skaffa detta: http://www.darkdesign.eu/images/projects/fearfm-no2b.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Tadaa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Jag gjorde den här för längesedan. Gillar den i varje fall. http://i36.tinypic.com/30kuaa8.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Jag gjorde den här för längesedan. Gillar den i varje fall. http://i36.tinypic.com/30kuaa8.jpg Orka? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Mitt Vill gärna veta hur man skaffar den där texten i stället för ikonerna. Gå in på photoshop, öppna ett nytt projekt, skriv texten som du vill ha istället för ikon och spara som .png Svårare är det inte. o.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Mashemoto@ Vart fick du tag på det temat? Här är mitt iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Här är mitt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Mitt Vill gärna veta hur man skaffar den där texten i stället för ikonerna. Gå in på photoshop, öppna ett nytt projekt, skriv texten som du vill ha istället för ikon och spara som .png Svårare är det inte. o.o F*n att mitt PS är så segt då... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Här är mitt :)Skitsnyggt! Vart fick du tag på det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Hittade det på deviantart.com Finns massa teman där :). Bara sök på windows xp theme typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Mitt Vill gärna veta hur man skaffar den där texten i stället för ikonerna. Gå in på photoshop, öppna ett nytt projekt, skriv texten som du vill ha istället för ikon och spara som .png Svårare är det inte. o.o F*n att mitt PS är så segt då... :( *Damp* Skriv vilken text du vill ha istället för ikoner så fixar jag det åt dig. Texten ska vara 1-5 bokstäver så du får göra egna förkortningar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Lite halvstandard men cleant enligt mig: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg