Lynott Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 mertg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Mitt Vill gärna veta hur man skaffar den där texten i stället för ikonerna. Gå in på photoshop, öppna ett nytt projekt, skriv texten som du vill ha istället för ikon och spara som .png Svårare är det inte. o.o F*n att mitt PS är så segt då... :( *Damp* Skriv vilken text du vill ha istället för ikoner så fixar jag det åt dig. Texten ska vara 1-5 bokstäver så du får göra egna förkortningar. Nä. =) Jag klarar mig som det är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Vista skin på XP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Heres mine . Har en rocketdock där uppe med , men den visas inte . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Massa gadgets :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 ser lite annorlunda ut då jag använder en video bakgrund just nu ist för det som är på bilden. Skrivbord Finns en guide i GuideGruppen om hur man har Video som bakgrundsbild också ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Im has your ips mans ;[ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 http://data.fuskbugg.se/skalman01/result.JPG Nyss bytt stil ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Vista skin på XP Vart laddade du ner det? :o (Skinet alltså.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Finns ett hyffsat enkelt sätt, tänkte skriva en guide om det i GG. Men om man inte vill att det ska dra massa systemresurser etc så måste man patcha en fil. Så man behöver alltså inte använda skitprogram såsom stylexp etc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 Helnöjd med hur det ser ut nu http://img363.imageshack.us/img363/4663/screenprintup4.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg