cox Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Finns det några coola ställen på GTA San Andreas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Det finns massa att besöka det är bara att spela så hittar du säkert nåt kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Las Venturas öken är för j*vla cool :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Jag tycker att nästan alla platser är roliga, jag har ingen speciell favorit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 jag gillar pyramid hotelet i las venturas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Gå till skogen vid Los Santos och så, man vet aldrig vad man hittar. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Area 69 i öknen e coolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Det finns ju som sagt så många rolig ställen att dra till. Man kan ju t. ex. ta sig upp på det där as höga berget och hoppa ner därifrån :) Håller med om att öknen är skön, bara glida runt på en cross ir nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 (redigerat) Area 69 kan jag hålla med om är ett ganska roligt ställe Redigerat 5 Maj 2006 av Corpsegrinder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 area 69 sen som du ser på kartan så ser du ett ställe som heter lil`probe inn gå dit så ser du ett ställe som man kan gå in i om du har hittat rätt så finns det bilder på utomjordingar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Och area 69 ligger var? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 I Las Venturas väster om staden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg