Boffaroffe Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 jag går i 8:an och fattar nada även att jag har VG i det :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 25 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Såg nästan ut som om Suna kunde detta :) Och jag går första året på gymnasiet för er som undrar. Så detta e Matte A Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Jag kan inte Jag fick IG på ett matteprov som vi fick idag :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 jag går i 8:an och fattar nada även att jag har VG i det :blink: Hallå, jag går i 8 och kan uppgifterna, och jag fick bara G i matte. (Men det berodde iförsig på att jag var borta på många av proven). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 fråga 4 : 6 min ... jag har INTE tagit från någon annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 lol sonna tal har jag och jag går i 6an!!!! Har du?... Jag går också i sexan men såna tal har jag inte... Jag har typ... Om klockan är 15:20, och bussen är försenad 30min... Vad skulle då bussen komma igentligen om den inte var försenad... Skitlätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 (DS89 @ 26/04-2004 21:19:22) jag går i 8:an och fattar nada även att jag har VG i det :blink: Hallå, jag går i 8 och kan uppgifterna, och jag fick bara G i matte. (Men det berodde iförsig på att jag var borta på många av proven). jag kan det men orkar bara int skriva. då måsta man göra massa uppställningar och sånt skit <_< om man inte använder miniräknare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Är detta A kursen i matte, de tal vi har i nian är typ 30 gånger svårare än dessa. Jag vet att A kursen ska vara som en repition och att B ska bli en aningen svårare. Vilken kurs är detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 verkar som en del ligger väldigt före i matte å andra fleeera årskurser efter~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Fyfan vad jag hatar matte. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 på fråga 4.. om det tar 6 minuter för 6 pojkar och dom äter samtidigt då måste det ju ta 1 minut för 100 att äta varsin om 6 delat med 6 e 1 måste ju varje pojk ta 1 minut på sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Hehe, gissa vem som blev tossig när hon fick veta hur det gick på de Nationella Proven i matte... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.