FireRed_Man Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 jag har gjort det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Går inte för mig. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Smento Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Går för mig med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Nightwolf jo det går.. jag har hittat en bugg till nu på mitt silver.. min ledyba utvecklades till beedril Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireRed_Man Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 (redigerat) konstigt att din ledyba utvecklades till beedril Redigerat 10 Augusti 2006 av FireRed_Man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Inte på mitt Crystall. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 jag spelade gul å skulle gå till killen under prof.oaks labb. han var inte där! jag lekte honom å gick fram å tilbaks som han gör! helt plötsligt så kunde jag inte röra mig! sen så kom det en sån fly form på fåglar i ruby å dom. den flög bakom mig och då HOPPADE min gubbe tilll och vände sig om... å de va en shiny misigno i form av en rayqaza! de va super wierd för han kunde attacker som hette kaabooom,stickarmy returns,megaman said hi å struggle! (de va en ny "kopia" av gul i gba grafik! inte fire red eller leaf green!) ja blev så rädd att ja stängde av å starta om spelet! (jag ångrar mig nu!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Rayquaza fanns inte när Gul kom ut så du ljuger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 men det är säckert en emulator som han har och nån har mixtrat med den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Jaha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 (redigerat) nee. de e specialbeställt från fabrikerna i japan. Å de är emulator! det var fabrikchefens barn som velat ha det så dom gjorde 1 utgåva! Redigerat 27 Augusti 2006 av pokemaster1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 ja någon har mixtrat med den och inte chefens barn lol :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg