AgiLitY Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 haha den var rolig impulse^...^^ Aa,trodde att jag såg i syne först. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Går man in på Gamecube och så klickar man på en tråd med mario 64 världens buggar typ han klara ut spelet på 16min helt sjukt :huh: Inte för det har nåt med GBA att göra men ändå :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Jag har redan gjort en sån här tråd men aja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 den här tråden är gammal.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Oj!Det såg jag inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 på mitt pokemon guld så hittade jag en Zapdos i min box, men den gick inte att "withdraw" så jag kunde inte använda den :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 (redigerat) Hmm, något liknande har hänt min kompis i hans Blue. Redigerat 30 Maj 2006 av jannejan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 på mitt crystal skulle jag gå in i en grottamen jag gick över ingongen till grottan och kunde inte gå på marken igen(det var konstigt) :wacko: :wacko: :blink: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 jag har aldrig stött på någon bugg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 2 buggar 1.jag gick igenom en tränare 2.gorde cut på ett träd trädet gick av på hålften men var ändå kvar :blink: oj juste på pokemon blå gjorde jag det där safari fusket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Min värsta bugg var en lugia i level 0 på datorn :D den hette massa siffror :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Haha!Coolt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg