flygon Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 häftigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 (redigerat) Min Pichu blev glitchad, Har fått Bad egg. och på Silver så gick jag in i ett hus och kom ut genom ett annat -_- Redigerat 7 Juni 2006 av jacx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Själv har jag aldrig stött på några buggar. Jacx en grym bugg som en teleporter ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nixo99 Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 jag har inte haft buggar på mina nya spel, men på min gameboy color så i början kunde jag inte gå i gräset och fånga pokemon,,,men när jag stängde av den och började på nytt så var allt som det skulle.......... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Min sableye blir träffad av normal attacker ibland trots att den är ghost/dark typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 oj! vilket sammanträffade, förut när jag körde gick jag in i marten i fortree, och kom ut i petalburg, och alla mina pokemon utom vibrava (som jag hade först i partyt) hamnade i 14 boxen i datan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Coolt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Har aldrig stött på någon bugg, tyvärr. =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Inte jag heller :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 min eevee utvecklades till en vaporeon fast jag använde en eld sten sen startade jag om då hade jag flareon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Vadå starta du om spelet hur kan du enns ha en eevee? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Vadå starta du om spelet hur kan du enns ha en eevee? jag hade ju sparat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg