Spikey Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 När jag och min bror körde battle mot varandra på Silver-Crystall så åkte link kabeln ut och så blev allt as puckat, Först när jag bytte pokemon till min Charizard så kom en Odödlig Venonat i Lv0 ut på hanns game boy. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Har nog alldrig buggat för mig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 (redigerat) Då behöver du inte skriva :angry: ! Jag har fått Lugia och Rapidash i Level noll på silver. :P Ph0EniX o link:Konstigt att ha Lv 0 Pokémon :P ! Redigerat 22 Juli 2006 av Dark_Zebra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Men asså jag hade ingen Venonat i Lv0 den hade inget liv och kunde inte bli skadad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Kunde inte bli skadad...hmm...det var väldigt lik en Shedinja... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Det va på Silver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 ja, det är sant att den påminde om Shedinja, men den kunde inte ta skada alls. Ny bugg: testa ett gammalt Red nyss, och jag körde med min lvl 2 Mewtwo (min kusin fixa den med GS), och då levla den till först lvl 00076 (ja, 00076!) och sen till nåt, typ !#/€${1 (glitchigt namn) och han utvecklades till Prof. Oak! sick... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 skitt profesor oek wav jag skulle vara skitt glad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 han kan dessa attacker: scratch (...) cooltrainer89 (?!) TMy7 (E=Mc2) water beam (!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
transformer Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Själv har jag inga buggar i varken Guld eller Ruby. Inte som jag har upptäckt ivarjefall. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yakusa_ Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Detta uppteckte jag när jag testade att flyga runt till lite olika ställen i emerald. Först så flyger man till muawille(stavning?) och lyssnar noga på musiken en stund flyg sen till mossedeep(stavning?) då kommer det vara samma musik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Flygon:En Profesor Oak Pokémon = Coolt! Yakusa_:Kanske för att det är samma musik i Mossdeep som i Mauville. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg