Hoppa till innehåll

Är Det Lönt Att Köpa The Sims 2 ?


Gäst undeadmaster
 Dela

Rekommendera inlägg

Om du gillade The sims 1 så är det helt klart prisvärt. Grafiken har uppdaterats stort och det är mycket roligare och varierande. Men jag råder dig inte att köpa The sims 2 expansions, om du inte är en Sims fanatiker. Jag ser inte den stora skillnaden i sims expansions, det känns som en patch som du måste betala för.

 

Men om du insisterar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

min åsikt: lev ditt eget liv, äta, skita, gå till jobbet, i ett spel så MENINGSLÖST !!

jag köpte sims 2 och tröttnde efter 2 veckor.. jag förstår bara inte vad som är kul med att göra vardagliga saker som att gå på toa ?? kan någon förklara ??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

min åsikt: lev ditt eget liv, äta, skita, gå till jobbet, i ett spel så MENINGSLÖST !!

jag köpte sims 2 och tröttnde efter 2 veckor.. jag förstår bara inte vad som är kul med att göra vardagliga saker som att gå på toa  ??  kan någon förklara ??

 

Bra sagt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

min åsikt: lev ditt eget liv, äta, skita, gå till jobbet, i ett spel så MENINGSLÖST !!

jag köpte sims 2 och tröttnde efter 2 veckor.. jag förstår bara inte vad som är kul med att göra vardagliga saker som att gå på toa  ??  kan någon förklara ??

 

 

Ehh hallå! Vad gör ni i det här forumet då? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...