LillBerra Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Om du gillade The sims 1 så är det helt klart prisvärt. Grafiken har uppdaterats stort och det är mycket roligare och varierande. Men jag råder dig inte att köpa The sims 2 expansions, om du inte är en Sims fanatiker. Jag ser inte den stora skillnaden i sims expansions, det känns som en patch som du måste betala för. Men om du insisterar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Japp köp det om du tycker att 1:an var kul själv tycker jag att sims är kul men det finns roligare spel också gillar du skjut spel kan jag rekomendera Grand Theft Auto San Andreas :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 min åsikt: lev ditt eget liv, äta, skita, gå till jobbet, i ett spel så MENINGSLÖST !! jag köpte sims 2 och tröttnde efter 2 veckor.. jag förstår bara inte vad som är kul med att göra vardagliga saker som att gå på toa ?? kan någon förklara ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JtK Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Det finns ju bättre spel än The Sims 2, men om du vill ha det så köp det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 min åsikt: lev ditt eget liv, äta, skita, gå till jobbet, i ett spel så MENINGSLÖST !! jag köpte sims 2 och tröttnde efter 2 veckor.. jag förstår bara inte vad som är kul med att göra vardagliga saker som att gå på toa ?? kan någon förklara ?? Bra sagt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 KÖP INTE THE SIMS!!!! DU KOMMER ÅNGRA DIG O GÖRA SJÄLVMORD!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Haha, vitdom. Var det inte lite väl hårt? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis_nr1 Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Om du gillar The Sims spelen så är det värt att köpa det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izza555 Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 ja undrar om det är lönt att köpa the sims 2 eller inte? Hej! Jaaa det är det verkligen det är ju hur kul som helst! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izza555 Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 min åsikt: lev ditt eget liv, äta, skita, gå till jobbet, i ett spel så MENINGSLÖST !! jag köpte sims 2 och tröttnde efter 2 veckor.. jag förstår bara inte vad som är kul med att göra vardagliga saker som att gå på toa ?? kan någon förklara ?? Ehh hallå! Vad gör ni i det här forumet då? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marri Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 ja undrar om det är lönt att köpa the sims 2 eller inte? jag tycker att du ska köpa den! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Klart att du ska köpa det! Det finns ju en massa nya och roliga saker som inte fanns i originalet The Sims. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg