Hoppa till innehåll

Är Det Lönt Att Köpa The Sims 2 ?

Rekommendera inlägg

Skrivet

Om du gillade The sims 1 så är det helt klart prisvärt. Grafiken har uppdaterats stort och det är mycket roligare och varierande. Men jag råder dig inte att köpa The sims 2 expansions, om du inte är en Sims fanatiker. Jag ser inte den stora skillnaden i sims expansions, det känns som en patch som du måste betala för.

Men om du insisterar.

• Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Japp köp det om du tycker att 1:an var kul

själv tycker jag att sims är kul men det finns roligare spel också

gillar du skjut spel kan jag rekomendera Grand Theft Auto San Andreas :P :P

Skrivet

min åsikt: lev ditt eget liv, äta, skita, gå till jobbet, i ett spel så MENINGSLÖST !!

jag köpte sims 2 och tröttnde efter 2 veckor.. jag förstår bara inte vad som är kul med att göra vardagliga saker som att gå på toa ?? kan någon förklara ??

Skrivet

min åsikt: lev ditt eget liv, äta, skita, gå till jobbet, i ett spel så MENINGSLÖST !!

jag köpte sims 2 och tröttnde efter 2 veckor.. jag förstår bara inte vad som är kul med att göra vardagliga saker som att gå på toa  ??  kan någon förklara ??

Bra sagt!

• 2 veckor senare...
Skrivet

jag köpte sims 2 och tröttnde efter 2 veckor.. jag förstår bara inte vad som är kul med att göra vardagliga saker som att gå på toa  ??  kan någon förklara ??

Ehh hallå! Vad gör ni i det här forumet då? :blink:

• Skapa ny...