Gäst Kilimanjaro Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 jag tycker det är helt sjukt att det är lagligt i tyskland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Det som borde förbjudas är köp av sexuella tjänster i sig. De prostituerade är till stor del offer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Exakt. De flesta är tvingade att vara med i kriminella nätverk och bordeller. Gör dem inte det, så hotas dem till antingen döden, eller att skickas tillbaks till deras hemländer ( om dem nu är invandrare. ) Är det lagligt att köpa det i Tyskland ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Jag tycker ochså att det är sjukt att det är lagligt i Tyskland men jag tror inte att de svenska spelarna kommer att gå till prostituerade men kanske något annat lag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Jag tror inte att det är spelarna som kommer att köpa det, utan människorna som åker till Tyskland för att se VM. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Jag tycker att det är helt fel, majoriteten tycker det i Sverige. Men om jag ska bedömma efter program om det här så är det tvärtom i Tyskland. Jag tycker att det här är helt FEL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Jag tycker att det är bra. Borde vara lagligt överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Jag anser inte att det är statens plats att styra över sin befolknings sexualitet. Ni pratar om tvång och Trafficking men vad ni missar är våldtäckt och Trafficking inte prostitution, prostitution är att sälja sex för betalning eller annan ersättning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 (redigerat) Jo, men de som prostutierar sig är fattiga och förtryckta människor, som hela tiden bara blir olyckligare i och med prostutitionen, men de har inget val eftersom att de är fattiga. Jag tycker det borde förbjudas och att man ska hjälpa de prostutierade att skaffa vanliga jobb. Redigerat 2 Maj 2006 av kola king Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Jag tycker att det är bra. Borde vara lagligt överallt. Varför tycker du att det är bra ?Skulle du kunna motivera ditt svar ? Suna: Vad menar du med " Trafficking " ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Men tyskar du vet, cigarettautomater till ungarna, porrbutiker överallt, dubbade tv-program och prostituerade överallt. Tyskland är ett j*vla skitland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Jo, men de som prostutierar sig är fattiga och förtryckta människor, som hela tiden bara blir olyckligare i och med prostutitionen, men de har inget val eftersom att de är fattiga. Jag tycker det borde förbjudas och att man ska hjälpa de prostutierade att skaffa vanliga jobb. Varför anses det som ett dåligt jobb för? Är ju välbetalt samt så får man njutning. Eller är det så att folk inte gillar sex längre? Ska vi inte ta o förbjuda städarjobb också? Jag menar vid dom flesta tillfällen så är ju städare hyfsat fattiga också. Man borde få göra vad man vill med sin kropp, vill man sälja sin kropp för att tjäna pengar, why not? Om vi säger så här då, om det bara är fattiga som horar, hur f*n ska dom klara sig när dom inte får några pengar längre dårå? Om det nu inte skulle gå att hora längre så borde man ju svälta ihjäl?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.