Hoppa till innehåll

Vad Tycker Ni Om

Gäst Kilimanjaro

Rekommendera inlägg

• Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Exakt.

De flesta är tvingade att vara med i kriminella nätverk och bordeller.

Gör dem inte det, så hotas dem till antingen döden, eller att skickas tillbaks till deras hemländer ( om dem nu är invandrare. )

Är det lagligt att köpa det i Tyskland ??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag anser inte att det är statens plats att styra över sin befolknings sexualitet.

Ni pratar om tvång och Trafficking men vad ni missar är våldtäckt och Trafficking inte prostitution, prostitution är att sälja sex för betalning eller annan ersättning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, men de som prostutierar sig är fattiga och förtryckta människor, som hela tiden bara blir olyckligare i och med prostutitionen, men de har inget val eftersom att de är fattiga. Jag tycker det borde förbjudas och att man ska hjälpa de prostutierade att skaffa vanliga jobb.

Redigerat av kola king
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, men de som prostutierar sig är fattiga och förtryckta människor, som hela tiden bara blir olyckligare i och med prostutitionen, men de har inget val eftersom att de är fattiga. Jag tycker det borde förbjudas och att man ska hjälpa de prostutierade att skaffa vanliga jobb.

Varför anses det som ett dåligt jobb för? Är ju välbetalt samt så får man njutning. Eller är det så att folk inte gillar sex längre? Ska vi inte ta o förbjuda städarjobb också? Jag menar vid dom flesta tillfällen så är ju städare hyfsat fattiga också. Man borde få göra vad man vill med sin kropp, vill man sälja sin kropp för att tjäna pengar, why not?

Om vi säger så här då, om det bara är fattiga som horar, hur f*n ska dom klara sig när dom inte får några pengar längre dårå? Om det nu inte skulle gå att hora längre så borde man ju svälta ihjäl?..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...