Hoppa till innehåll

Hjälp Mig Med Pokemon Gul!


Rekommendera inlägg

  • 2 veckor senare...
  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Sorry! Har inte varit inne i det här ämnet så mycket, jag har inte varit inne på fuska så mycket alls men det var riktigt bra förklaring Dos Jag ska testa det nu med än gång.

 

jag ska beskriva så nogrant som möjligt.

 

gå in i huset på vänster sida om cinnibar islands gym. gå rakt fram till trappan.

gå upp i den.när du har kommit upp gå in i rummet åvanför dig. är rummet stängt

så prata med figuren vid trappan du kom up genom. när du kommit in i rummet

finns det en trappa där.gå upp i den.prata figuren på höger sida om dig. en port

kommer stängas och en öppna sig. gå in i det öppna rummet.där kommer vara en tränare. det är 3 "bitar" väg som saknas totalt. gå in i den största öppningen. gå sedan ner och till höger förbi växterna. gå ner i den trappa som du nu borde se.

gå rakt upp sen när väggen på vänster sida svänger vänster, sväng vänster och

gå in i öppningen. pratta med figuren och gå tillbaka till trappan.(men gå inte upp i

den.) dörren är uppen till "korridoren" uppe i högra hörnet av skärmen. gå in i det

första rummet med 3 sängar i. prata med figuren. gå ut ur rummet och fortsätt

åt vänster genom korridoren tills du kommer fram till ett bord med en pkmn boll

vilken innerhåller solarbeam. gå sen neråt geom öppningen. då kommer du in i ett

rum med totalt 8 palmer. där är en pkmn boll som innerhåller secret key.

 

tips: följ instuktionerna en i taget och ha en pkmn som kan dig (TM28)

 

P.S jag följde mina egna instuktioner på mitt pkmn gul mdeans jag skrev så det är

rätt. :gitarr:  :medieval:

 

Vilken är TM28?

 

och var ligger victory road

 

 

Ååh! Tack tack tack nu har jag äntligen hittat secret key. Jag återkommer med problem efter gymmet. Ciao :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

TM28 är DIG.

Kommer inte riktigt var Victory Road ligger...

 

 

 

 

jag ska beskriva så nogrant som möjligt.

 

gå in i huset på vänster sida om cinnibar islands gym. gå rakt fram till trappan.

gå upp i den.när du har kommit upp gå in i rummet åvanför dig. är rummet stängt

så prata med figuren vid trappan du kom up genom. när du kommit in i rummet

finns det en trappa där.gå upp i den.prata figuren på höger sida om dig. en port

kommer stängas och en öppna sig. gå in i det öppna rummet.där kommer vara en tränare. det är 3 "bitar" väg som saknas totalt. gå in i den största öppningen. gå sedan ner och till höger förbi växterna. gå ner i den trappa som du nu borde se.

gå rakt upp sen när väggen på vänster sida svänger vänster, sväng vänster och

gå in i öppningen. pratta med figuren och gå tillbaka till trappan.(men gå inte upp i

den.) dörren är uppen till "korridoren" uppe i högra hörnet av skärmen. gå in i det

första rummet med 3 sängar i. prata med figuren. gå ut ur rummet och fortsätt

åt vänster genom korridoren tills du kommer fram till ett bord med en pkmn boll

vilken innerhåller solarbeam. gå sen neråt geom öppningen. då kommer du in i ett

rum med totalt 8 palmer. där är en pkmn boll som innerhåller secret key.

 

tips: följ instuktionerna en i taget och ha en pkmn som kan dig (TM28)

 

P.S jag följde mina egna instuktioner på mitt pkmn gul mdeans jag skrev så det är

rätt. :gitarr:  :medieval:

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu är jag tillbaks igen med nya problem. Ska gå igenom victory road nu och jag bara undrar om den som hittade moltres kan beskriva lite var han befann sig

 

Nu behöver jag verkligen hjälp. Jag har hittat utgången(asså den andra) från victory road och jag tror jag vet vilken stege jag behöver men jag kan inte komma åt för det är ett sånt där hål med vatten så jag kan inte ta mig över. Jag har hittat en liten sån där rund ring man ska knuffa ett stenblock på men det finns ingen sten inärheten. HJÄLP! :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...