Zeem Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Om NÅGON har ett snyggare emblem än mitt ger jag denna person ett visst antal FM beroende på hur snyggt det är. Mitt emblem laddar jag upp snart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 vad är emblem eller vad det nu heter? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Inget är snyggare än klassiska figurer... Buster Bettle!!! emblem2.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 2 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Har laddat upp min nu. http://www.geocities.com/nintendo64emulator/Emblem.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 har två antingen en triforce på röd bakgrund eller sveriges flagga (nuvarande) ingen bild behövs va? alla vet väl hur en triforce och sveriges flagga ser ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 3 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Men jag vill se hur det ser ut när du ritat på din ds. 100FM till vinnaren ( snyggast). Min går typ inte o slå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 vem bryr sig :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Men jag vill se hur det ser ut när du ritat på din ds. 100FM till vinnaren ( snyggast). Min går typ inte o slå! Lol det går det visst. Om jag hade ork skulle jag kunnat visa dig minst 100 som är snyggare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 3 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Men jag vill se hur det ser ut när du ritat på din ds. 100FM till vinnaren ( snyggast). Min går typ inte o slå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Men jag vill se hur det ser ut när du ritat på din ds. 100FM till vinnaren ( snyggast). Min går typ inte o slå! Sluta spama. För det första så kopiera du bara det du skrev och för det andra kommer du troligtvis inte ge någon 100fm eftersom du tycker att din är snyggast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg