Nabosi Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 vad står WiFi för igentligen....jag har komit på att det det borde stå nogot i den här stilen..: Nintendo with.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 vet inte kan vara som du säger fast med ett ord till nintendo with...... :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 4 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 jag tror jag har komit på det....det kan vara "Nintendo with friends" men jag är inte säker.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 WiFi har väl nåt med trådlös uppkoppling å göra å har inget me nintendo å göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Wi= wireless Fi= ingen aning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg