Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

hur kommer jag vidare från Lilycove City till nästa stad. dom där team aqua står i vägen när jag simmar in i den där gråttan och nedan för där så är några Walimer i vägen. hur gör jag?

väldigt tacksam för svar!

Skrivet

du måste ha magma emblem sen ska du till mt.cimney där ska du gå ner sen till en dör eller vad det är fast först lift upp sen ska du ner där kommer det sen skaka och du kommer se en grotta gå in där och klara magma hidout sen går du till lilecowcity eller vad det heter där kommer nu vara en typ ett slags grotta det är aquoa hideout klara det där kan man få master ball sen när du klarat det kommer team aquoa försvinna sen gå ut där ifrån och sen surfar du nu kan du komma till nästa stad!! :gitarr: :kung: :) :gitarr:

Gäst Dark_Zebra
Skrivet (redigerat)

gå till mt.pyre.när du kommer in gå åt vänster.gå upp till toppen av mt.pyre.där står en gumma.du får en grej av henne.gå och åk upp i linbanan.gå ner från berget.när du kommit halvägs ser du en öppning gå in där.gå genom tunneln.tils du kommer till magma ledaren.slå han sen går du ut.flyg till slaport.gå upp och sen till höger.nu kan du gå till team aquas bas och slå ut den.nu kan du komma vidare :kung: oj vad lång tid det tog

Redigerat av Coolen
  • Skapa ny...