sagan-om-ringen-mästare Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 yo kaktus-killen den var rätt bra
MahL Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 Jag tycker dessa är bäst: Alla barnen var glada och rena utom Oskar för på honom dom loskar! Alla barnen fick mat i magen utom Knut han fick ett spjut Alla barnen låg i rena sängar utom Herman Han låg i sperman Alla barnen kom upp ur vaken utom dag han var för svag Kopierade ur Alla Barnens bästa..Där finns 600 ALla barnen. En löngsökt: -Vet ni varför fängelset inte tillåter ICA kassar? - Nej - För dom rymmer så mycket. :huh: de var ju och den sista var ju skit bra ju
Scones Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 den sista av Grizzly_päron var ju grym! :D
Slasktratt Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 Man bugar och bockar och tar emot applåder. :D
Slasktratt Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 Det var en Ryss, en Tysk och en Bellman som gick och visslade på en bro. De mötte en svartryttare från J.R.R Tolkiens böcker som sa: För att passera mej måste ni ta med er vars en sak till mej som man behöver i livet. 10 minuter senare kom Bellman tebax med blåbär. Ryttaren utbrast: - Är du dum? Bara för att man gillar blåbär är det inte det viktigaste, så stoppa upp dom i din rumpa. Det gjorde Bellman. Bellman började skratta som en berusad häst. - Är det så kul att stoppa upp blåbär i rumpan? Frågade ryttaren. - Nej, men kolla där! Bellman pekade mot början av bron där kom ryssen och tysken med vars en vattenmelon. ---------------------------------------------------------------------------------------- Varför skrattade Bellman åt ryssen och tysken? ---------------------------------------------------------------------------------------- Rätt svar tilldelas: 10 poäng :P
Ferrie Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 För att dem skulle stoppa upp vattenmelonen i röven =D
Slasktratt Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 För att dem skulle stoppa upp vattenmelonen i röven =D Jupp, precis! Svällande röv :o 10 points to you
Ferrie Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 Lätt förtjänta poäng =D Men den har jag hört förr, när jag vart liten gick en sån film snutt om Bellman. Bl.a. denna vits.
CiR3 Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 Vad är d elakaste en jobbarkompis kan göra mot en annan? (jobbarkompis) (vet inte :P ) att sätta en Sparka Mig skylt på ryggen.... hehe ganska Ql
MahL Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 Det var en Ryss, en Tysk och en Bellman som gick och visslade på en bro. De mötte en svartryttare från J.R.R Tolkiens böcker som sa: För att passera mej måste ni ta med er vars en sak till mej som man behöver i livet. 10 minuter senare kom Bellman tebax med blåbär. Ryttaren utbrast: - Är du dum? Bara för att man gillar blåbär är det inte det viktigaste, så stoppa upp dom i din rumpa. Det gjorde Bellman. Bellman började skratta som en berusad häst. - Är det så kul att stoppa upp blåbär i rumpan? Frågade ryttaren. - Nej, men kolla där! Bellman pekade mot början av bron där kom ryssen och tysken med vars en vattenmelon. ---------------------------------------------------------------------------------------- Varför skrattade Bellman åt ryssen och tysken? ---------------------------------------------------------------------------------------- Rätt svar tilldelas: 10 poäng :P den dög väll fast jag kan väll inte tycka om den när man skämtar om en död släkting :(
Rekommendera inlägg