woicer Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Hej! Flera av er har säkert testat det här spelet, men för er som inte gjort det så är det dax att ladda ner och köra. Trackmania är ett racingspel (arkadespel) där du kör en F1-bil. Banorna går inte som banorna i verkligheten utan det är hopp, loopar och andra hinder för att försvåra vägen till mål. Spelet har stöd för onlinespel, så du connectar till en server - kör och försöker få bäst tid av alla. Får du den bästa tiden kommer det synas när servern byter bana (efter ca. 5-10 min). Du kan göra egna banor, måla bilen själv, köra två stycken vid samma dator, onlinespel och singelspel. Det bästa av allt är att spelet är helt gratis och kan laddas ner på mindre än 10 minuter. Vad väntar du på? Ladda ner det nu: TrackmaniaNations officiela hemsida: http://www.trackmanianations.com/indexUk.php (klicka på download) Från FZ.se: http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/track...sESWC_Setup.exe (finns även på spelarenan.se om det så skulle behövas) Ladda hem och testa - kul spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 jupp fick de me PCgamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Det är väl dugligt roligt. Fick det också med PcG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 (redigerat) Hah, detta spelet har jag inte spelat på skitlänge... Skitskoj. (lite många "skit") Redigerat 9 Maj 2006 av Omega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Jorå hade spelet innan du la in den det är ju super kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thierry Henry Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Rigtigt skoj men bara hur sparar man sina Bilar som man målat om ? Det står File is Read only? = / Whats up with that liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Rigtigt skoj men bara hur sparar man sina Bilar som man målat om ? Det står File is Read only? = / Whats up with that liksom Jag rekommenderar att du gör så här:1. Gå dit där man målar. 2. Tryck på "Save as" och skriv in namnet på bilen som du tänker göra. 3. Måla och tryck på "Save" då och då (för säkerhets skull). 4. Tryck på "Save" och din bil är redo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Det här spelet är riktigt skoj att köra två i fast jag suger på den grannens son (6 år) spöar skiten ur mig i det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 hur stor plats tar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thierry Henry Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Typ 250 nånting mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Kommenterar när jag kört det, tankar nu. Seeeegt... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Det e ett spel man verkligen måste ha! perfekt om man sitter å lanar me ett par polare, så får man se vem som e bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.