Gäst Dark_Zebra Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Min kompis har ett konstigt spel.pokemon utväxlar när som hälst.samma med attackerna :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskis205 Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 knäppt...! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Min kompis har ett konstigt spel.pokemon utväxlar när som hälst.samma med attackerna :blink: kanske inte är pokemon? utan typ digimon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sneasel214 Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Ganska troligt,det är nog Digimon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Vad menar ni :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Vad menar ni :blink: vi menar att det konstiga spelet du skrev om inte är pokemon utan ett annat spel vid namn digimon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Gör digimon så :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 jepp, dom "digi-utvecklas" och sen "digi-utvecklas" dom tillbaks igen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Och vad är menigen med den här tråden ? *anmäld* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 meningen är att få veta om ni också har så tokiga spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 2paac Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 de kan vara sånt japanskt digimon de bytar attacker men man kan inte se sig sj tror jag vet inte men det är nog digi mon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 jag tror också det är digimon! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg