Skinnpytte Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Skrivet 5 Maj 2006 (redigerat) Är megaman spelen bra? Såg att det fanns många till GBA, för det är jobbigt att hitta nya spel serier och spela. Men visst är det typ ett RPG? eller det fiinns typ både RPG och 2-d plattofrm? BTW jag menar alla mega man spelen. Redigerat 5 Maj 2006 av Trollungen
Larath Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Skrivet 5 Maj 2006 Är megaman spelen bra? Såg att det fanns många till GBA, för det är jobbigt att hitta nya spel serier och spela. Men visst är det typ ett RPG? eller det fiinns typ både RPG och 2-d plattofrm? BTW jag menar alla mega man spelen. megaman är plattform tills N64 och något ps spel kom, men MBN är typ lite RPG men inte mycket, men om du vill ha serie spela megaman det är en lång och bra serie, alla megaman spel är jättebra förutom kanske fotbollspelet till SNES.
Skinnpytte Skrivet 5 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Maj 2006 okej, jag ska köpa ett till GBA. Typ nåt av dom nyare :)
Larath Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Skrivet 6 Maj 2006 vad gör man på megaman?? :) skaffa ett så får du se, har du aldrig spelat megaman i något slag eller sett så har du inget har att göra,
Skinnpytte Skrivet 6 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 6 Maj 2006 Okej,det finns typ MEgaman battle Network 5 :) Ska köpa ett i morgon :D
Larath Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Skrivet 6 Maj 2006 Okej,det finns typ MEgaman battle Network 5 :) Ska köpa ett i morgon :D har bara spelat 1 och något av fyran och trean :P
Rekommendera inlägg